Pozisyon veya İlan Adı
Take off 101
Bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum. Bana gelen iş teklifinde tek bir yerleşke yazıyordu , bugün gelen mailde de o yerleşkenin çalışma lokasyonum olarak belirlendiğini belirten tek cümlelik bir içerik vardı. Belki birimlerdeki açığa göre yerleştirmelerde ufak değişikliklere gidiliyordur. O yüzden sana mail gelmemiş olabilir diye düşünüyorum.
olabilir evet sizin biriminiz neresiydi ?
 
Benim iş teklifinde sadece başkanlık yazıyordu birim ile ilgili bir bilgi göremedim size bu nerede belirtildi acaba?
28 Ağustosta bize ISTEKLIFI@THY.COM adresinden gelen iş teklifi mailinde ek kısmında .pdf uzantılı bir dosya var. İçeriğinde hangi müdürlüğe uygun görüldüğünü ve çalışma lokasyonunu görebilirsin. Birçok bilgi orada yazıyor zaten gözünden kaçmış olabilir belki.
 
28 Ağustosta bize ISTEKLIFI@THY.COM adresinden gelen iş teklifi mailinde ek kısmında .pdf uzantılı bir dosya var. İçeriğinde hangi müdürlüğe uygun görüldüğünü ve çalışma lokasyonunu görebilirsin. Birçok bilgi orada yazıyor zaten gözünden kaçmış olabilir belki.
Ondan bahsediyordum aslında birim ile ilgili bi bilgi verilmemiş bende. Sadece başkanlık var.
 
Arkadaşlar merhaba çalışma alanı AHL olanlar ilk gün nasıl ulaşım sağlamıyı düşünüyorlar acaba ? M1 metrosuyla atatürk havalimanına gitsek sonrasında çok mesafe var mı? Bilen var mıdır
 
Arkadaşlar merhaba çalışma alanı AHL olanlar ilk gün nasıl ulaşım sağlamıyı düşünüyorlar acaba ? M1 metrosuyla atatürk havalimanına gitsek sonrasında çok mesafe var mı? Bilen var mıdır
Sadece 10 dk yürüyorsun hızlıysan 6-7 dk
 
  • Like
Tepkiler: Bhavva

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.