Pozisyon veya İlan Adı
Take off 101
Merhaba, biyometrik fotoğraf için gereklilikler, çalışma süreci boyunca da gerekli mi, sakal yasak mı, takım elbise şart mı? Ve biyometrik fotoğraf olarak bu şartlara uymayan bir fotoğraf yükleyen oldu mu?
 
Merhaba, biyometrik fotoğraf için gereklilikler, çalışma süreci boyunca da gerekli mi, sakal yasak mı, takım elbise şart mı? Ve biyometrik fotoğraf olarak bu şartlara uymayan bir fotoğraf yükleyen oldu mu?
5 Eylül'deki toplantıda sakal ve bıyığın yasak olmadığını ama traş olunması gerektiğini ayrıca takım elbisenin de şart olmadığını yalnızca beyaz gömlek ile fotoğraf çekilmenin yeterli olduğu söylendi
 
5 Eylül'deki toplantıda sakal ve bıyığın yasak olmadığını ama traş olunması gerektiğini ayrıca takım elbisenin de şart olmadığını yalnızca beyaz gömlek ile fotoğraf çekilmenin yeterli olduğu söylendi
Sadece beyaz mı olmak zorundaymış acaba ben siyah gömlek ile çekinip sisteme yüklemiştim.Bir sorun oluşturur mu acaba ?
 
Sadece beyaz mı olmak zorundaymış acaba ben siyah gömlek ile çekinip sisteme yüklemiştim.Bir sorun oluşturur mu acaba ?
toplantıda aynı soru sürekli sorulduğu için beyaz gömlek bile yeterli olur demek istedi bence ben öyle anladığım için siyah gömlekle çekilip yükledim bir sorum yaratacağını sanmıyorum
 
sağlık muayenesine giren oldu mu aramızda arkadaşlar süreç nasıl ilerliyor kan falan veriyor muyuz aç gitmek gerekir mi
 
toplantıda aynı soru sürekli sorulduğu için beyaz gömlek bile yeterli olur demek istedi bence ben öyle anladığım için siyah gömlekle çekilip yükledim bir sorum yaratacağını sanmıyorum
Teşekkür ederim cevapladığın için. Başka nelere değindiler hatırlıyorsan söyleyebilir misin acaba ?
 
Teşekkür ederim cevapladığın için. Başka nelere değindiler hatırlıyorsan söyleyebilir misin acaba ?
Rica ederim. Bize gönderdikleri belgelerde yazan şeyleri tekrar ettiler diyebilirim. Sorulan bazı sorular çok kişilere özeldi onları cevapladılar. 15 eylül günü sizin için etkinlik düzenliyoruz dendi. Oryantasyon gibi bir şey olarak anladım ben.Bir de karartma yapılması gereken belgelerde yapamazsanız öyle yükleyin sorun olmaz dediler. Dikkatimi çeken sadece bunlar oldu cevaplarını bildiğimiz soruları sordukları için 10 dk kadar erken çıktım ben. O süreçte ekstra bir şey söylendiyse bilemiyorum.
 
  • Like
Tepkiler: gunes ve aviator01
Rica ederim. Bize gönderdikleri belgelerde yazan şeyleri tekrar ettiler diyebilirim. Sorulan bazı sorular çok kişilere özeldi onları cevapladılar. 15 eylül günü sizin için etkinlik düzenliyoruz dendi. Oryantasyon gibi bir şey olarak anladım ben.Bir de karartma yapılması gereken belgelerde yapamazsanız öyle yükleyin sorun olmaz dediler. Dikkatimi çeken sadece bunlar oldu cevaplarını bildiğimiz soruları sordukları için 10 dk kadar erken çıktım ben. O süreçte ekstra bir şey söylendiyse bilemiyorum.
Karartma yerine dikdörtgen kutular ekledim ben. Bu belgenin geçerliliğini engeller mi acaba? Farklı bir şekilde yapılması gerektiği mi anlatılmıştı?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.