Merhaba, biyometrik fotoğraf için gereklilikler, çalışma süreci boyunca da gerekli mi, sakal yasak mı, takım elbise şart mı? Ve biyometrik fotoğraf olarak bu şartlara uymayan bir fotoğraf yükleyen oldu mu?
5 Eylül'deki toplantıda sakal ve bıyığın yasak olmadığını ama traş olunması gerektiğini ayrıca takım elbisenin de şart olmadığını yalnızca beyaz gömlek ile fotoğraf çekilmenin yeterli olduğu söylendiMerhaba, biyometrik fotoğraf için gereklilikler, çalışma süreci boyunca da gerekli mi, sakal yasak mı, takım elbise şart mı? Ve biyometrik fotoğraf olarak bu şartlara uymayan bir fotoğraf yükleyen oldu mu?
Teşekkür ederim5 Eylül'deki toplantıda sakal ve bıyığın yasak olmadığını ama traş olunması gerektiğini ayrıca takım elbisenin de şart olmadığını yalnızca beyaz gömlek ile fotoğraf çekilmenin yeterli olduğu söylendi
Sadece beyaz mı olmak zorundaymış acaba ben siyah gömlek ile çekinip sisteme yüklemiştim.Bir sorun oluşturur mu acaba ?5 Eylül'deki toplantıda sakal ve bıyığın yasak olmadığını ama traş olunması gerektiğini ayrıca takım elbisenin de şart olmadığını yalnızca beyaz gömlek ile fotoğraf çekilmenin yeterli olduğu söylendi
toplantıda aynı soru sürekli sorulduğu için beyaz gömlek bile yeterli olur demek istedi bence ben öyle anladığım için siyah gömlekle çekilip yükledim bir sorum yaratacağını sanmıyorumSadece beyaz mı olmak zorundaymış acaba ben siyah gömlek ile çekinip sisteme yüklemiştim.Bir sorun oluşturur mu acaba ?
Teşekkür ederim cevapladığın için. Başka nelere değindiler hatırlıyorsan söyleyebilir misin acaba ?toplantıda aynı soru sürekli sorulduğu için beyaz gömlek bile yeterli olur demek istedi bence ben öyle anladığım için siyah gömlekle çekilip yükledim bir sorum yaratacağını sanmıyorum
Ben yarın gireceğim de hiç dediğin şeylere gerek olduğunu düşünmüyorum açıkçası.sağlık muayenesine giren oldu mu aramızda arkadaşlar süreç nasıl ilerliyor kan falan veriyor muyuz aç gitmek gerekir mi
Rica ederim. Bize gönderdikleri belgelerde yazan şeyleri tekrar ettiler diyebilirim. Sorulan bazı sorular çok kişilere özeldi onları cevapladılar. 15 eylül günü sizin için etkinlik düzenliyoruz dendi. Oryantasyon gibi bir şey olarak anladım ben.Bir de karartma yapılması gereken belgelerde yapamazsanız öyle yükleyin sorun olmaz dediler. Dikkatimi çeken sadece bunlar oldu cevaplarını bildiğimiz soruları sordukları için 10 dk kadar erken çıktım ben. O süreçte ekstra bir şey söylendiyse bilemiyorum.Teşekkür ederim cevapladığın için. Başka nelere değindiler hatırlıyorsan söyleyebilir misin acaba ?
Karartma yerine dikdörtgen kutular ekledim ben. Bu belgenin geçerliliğini engeller mi acaba? Farklı bir şekilde yapılması gerektiği mi anlatılmıştı?Rica ederim. Bize gönderdikleri belgelerde yazan şeyleri tekrar ettiler diyebilirim. Sorulan bazı sorular çok kişilere özeldi onları cevapladılar. 15 eylül günü sizin için etkinlik düzenliyoruz dendi. Oryantasyon gibi bir şey olarak anladım ben.Bir de karartma yapılması gereken belgelerde yapamazsanız öyle yükleyin sorun olmaz dediler. Dikkatimi çeken sadece bunlar oldu cevaplarını bildiğimiz soruları sordukları için 10 dk kadar erken çıktım ben. O süreçte ekstra bir şey söylendiyse bilemiyorum.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.