sistemde bir sorun olduğu için elimde değil kâğıt ama doktora bunların olmadı gerektiğini söyledim. bulgular kısmı için eğer bir hastalığınız olsaydı yazabilirdim dedi o yüzden herhangi bir şey yazacağını sanmıyorumSonuncusu yazmıyor diye anladım. Cevabınız için teşekkürler. Devlet hastanesi raporunda yazıyor mu acaba?