Pozisyon veya İlan Adı
Take off 101
Sonuncusu yazmıyor diye anladım. Cevabınız için teşekkürler. Devlet hastanesi raporunda yazıyor mu acaba?
sistemde bir sorun olduğu için elimde değil kâğıt ama doktora bunların olmadı gerektiğini söyledim. bulgular kısmı için eğer bir hastalığınız olsaydı yazabilirdim dedi o yüzden herhangi bir şey yazacağını sanmıyorum
 
  • Like
Tepkiler: User1776
Ben anlam veremedim bazı şeylere. Belgede "Aile hekiminden" alınan raporların geçerlilik süresinin 1 yıl olması gerektiğini söylemişler. Alınamıyorsa özelden alınabilir demişler ancak özel hastanenin verdiği raporda bu geçerlilik süresi bulunmuyor.

Ama alt tarafta özel hastaneden alınan belge üstteki kriterleri de içermelidir diyor. Kafam çok karıştı yazılar birbiriyle çelişiyor.
 
Ben anlam veremedim bazı şeylere. Belgede "Aile hekiminden" alınan raporların geçerlilik süresinin 1 yıl olması gerektiğini söylemişler. Alınamıyorsa özelden alınabilir demişler ancak özel hastanenin verdiği raporda bu geçerlilik süresi bulunmuyor.

Ama alt tarafta özel hastaneden alınan belge üstteki kriterleri de içermelidir diyor. Kafam çok karıştı yazılar birbiriyle çelişiyor.
Ben özel hastaneden çıkarttım. Benimkinin de geçerlilik süresi 1 yıl değil, bu konuyla ilgili mail attığımda “Konu ile ilgili muayeneniz sırasında kontrol yapılıyor olacaktır.“ diye bir cevap geldi. Bu konuda benim de kafam karışık. Umarım bir problem çıkmaz.
 
Ben özel hastaneden çıkarttım. Benimkinin de geçerlilik süresi 1 yıl değil, bu konuyla ilgili mail attığımda “Konu ile ilgili muayeneniz sırasında kontrol yapılıyor olacaktır.“ diye bir cevap geldi. Bu konuda benim de kafam karışık. Umarım bir problem çıkmaz.
Aynı dönüşü aldım ben de. Yani görünüşe göre bu sorundan muzdarip olan adaylar var ve bundan haberleri vardır diye düşünüyorum. Kabul ederler umarım.
 
arkadaşlar m1a metrosu güncelde Atatürk havalimani durağı açık mı bilginiz var mı ?
 
Arkadaşlar merhaba , 5 Eylül sabahı yapılan “İşe Başlatma İşlemleri ve Belgeler Hakkında Genel Bilgilendirme” görüşmesine katılan oldu mu acaba? Katılan varsa, görüşmede neler konuşulduğu ve hangi konulara değinildiği hakkında bilgi verebilir mi? Müsait olmadığım için katılamadım da.
 
işkur kaydı oluştururken kendi bölümüm çıkmıyor başka bir bölüm üzerinden bölümümü gösteriyor ve kendi bölümümü seçemiyorum , bu problemle karşılaşan var mı ?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.