Pozisyon veya İlan Adı
Take off 101
Ayrıca yaklaşık 1 saat önce sağlık birimine attığım maili şimdi işe giriş sağlık birimine yönlendirdiler. Mail atarak şansını dene hiçbir şey kaybetmezsin hocam. Süreç gerçekten çok kısıtlı vakit aralıklarıyla geçiyor. Kendi adıma stajdan izin alıp bir şeyler yapmaya çalışmak ayrıca zor oluyor keşke biraz daha zaman verebiliselerdi.
 
Ben de aynı şekilde hangi ek sayılı dosyayı dolduracağımı bilmediğimden dolayı mümkün olan en uzak tarihli sağlık muayenesini seçtim. Çünkü dediğin gibi vakit oldukça kısıtlı ama yapacak bir şey yok bir şekilde kabul etmemiz gerekiyor.


Açıkçası hayır bilgim yok ama aldığımız tek hekim raporunun ve sağlık dosyasının tesliminin yanında iş yeri hekiminin bizi muayene edeceği bir süreç olacaktır diye düşünüyorum.
muayene olacağına dair pek emin olamadım çünkü 5 dakika gibi bir süre vermişler
 
Ayrıca yaklaşık 1 saat önce sağlık birimine attığım maili şimdi işe giriş sağlık birimine yönlendirdiler. Mail atarak şansını dene hiçbir şey kaybetmezsin hocam. Süreç gerçekten çok kısıtlı vakit aralıklarıyla geçiyor. Kendi adıma stajdan izin alıp bir şeyler yapmaya çalışmak ayrıca zor oluyor keşke biraz daha zaman verebiliselerdi.
ben iki birime de attım henüz geri dönüş olmadı 🤷🏼‍♀️
 
Arkadaşlar muayene için tarih aralıklarınız nasıl? İşe giriş tarihi ile aynı gün mü yoksa farklı mı?
 
muayene olacağına dair pek emin olamadım çünkü 5 dakika gibi bir süre vermişler
Yani fiziksel bir muayeneden çok soru cevap şeklinde ilerleyen sözlü bir muayene olur gibi geldi bana. Ama belirttiğim gibi hiçbir bilgim olmadan tamamen tahminlerimi söylüyorum.
 
  • Like
Tepkiler: lenourestne
30 iş günü yapmış olduğum staj için Ek-3 ü doldurmamın yeterli olduğunu söyleyen bir mail dönüşü aldım. Kısacası stajı iş deneyiminden saymıyorlar arkadaşlar. Ona göre hareket edilebilir.
 
Arkadaşlar merhaba bizden istenilen tek hekim sağlık raporunu doktordan almaya çalışıyorum. Fakat hiçbir kan testi falan istemediler benden sadece e nabızdan birkaç bilgiyi baktılar. Sizin raporlar da bu şekilde mi? Ya da sizden ekstra tahlil falan istediler mi ?
 
Arkadaşlar merhaba bizden istenilen tek hekim sağlık raporunu doktordan almaya çalışıyorum. Fakat hiçbir kan testi falan istemediler benden sadece e nabızdan birkaç bilgiyi baktılar. Sizin raporlar da bu şekilde mi? Ya da sizden ekstra tahlil falan istediler mi ?
ben de bunu soracaktım, aynen gittiğimde bana aile hekimim bir ücretli bir de ücretsiz iki rapor olduğunu söyledi ben de genel tıbbi değerlendirme istediklerini söyledim, muayeneyi kendileri yapacakları için ücretsiz olan a5 boyutunda kaşeli imzalı bir rapor verdi sadece. Ayrıca e-devletten sağlık raporu formu da doldurmuştum.
 
Arkadaşlar yanlış anlamazsanız, almanız gereken sağlık raporunda heyet kurul gibi bir şey yazmıyor mu size gelen dökümanlarda?
 
Arkadaşlar bir de son iş deneyimimiz bir stajsa ama daha öncesinde başka işlerde çalıştıysak hangi belgeyi doldurmamız gerekir? Mail attım ama geri dönüş alamazsam diye endişeleniyorum.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.