bilgisayar üzerinden denediysen bir de telefon üzerinden deneArkadaşlar aranızda süreci olumlu ilerleyen ama Çevik üzerinden tanımlanmış iş teklifi bulunmamaktır cevabı alan var mı acaba?
bilgisayar üzerinden denediysen bir de telefon üzerinden deneArkadaşlar aranızda süreci olumlu ilerleyen ama Çevik üzerinden tanımlanmış iş teklifi bulunmamaktır cevabı alan var mı acaba?
Geçen sene istenen belgeleri, benden önce çalışan bir arkadaşımdan temin etmiştim. Ancak sonradan bir revizyon yapılıp yapılmadığını bilmiyorum. Belgelerin çoğu e-Devlet üzerinden birkaç dakika içinde alınabiliyor, sağlık raporu için ise tek hekim raporunun yeterli olduğunu görmüştüm.Bazı başkanlıklar için ekstra belgeler istenebiliyor.Take-off 101 için sağlık kriterleri-raporu ya da başka belge istiyorlarsa onunla ilgili bilgi alınabilecek bir başlık bulabilen oldu mu?
Merhaba acaba itiraz edip bir dilekçe gönderdiniz mi ve cevap aldınız mı?Arkadaşlar öncelikle olumlu dönüş alanları tebrik ediyorum. Daha önce olumsuz sonuca itiraz eden oldu mu? Çünkü ben neden elendiğimi cidden anlayamıyorum ve dünden beri inanamıyorum, bu yolda bir çok fırsatı teptik sonucunun bu olması çok üzücü. İtirazda bulunsak bir etkisi olur mu sizce?
Sağlıkla alakalı mail sizlere de gelmiştir diye düşünüyorum. Ben tek hekim raporumu özel hastaneden aldım ancak üzerinde bir geçerlilik süresi yazmıyor. Bu sizce bir problem olur mu?
Çünkü aile hekiminden alınan raporlarda geçerlilik süresi 1 yıl olmalıdır diyor ancak altında özel hastanelerden alınan raporlar yukarıdaki kriterleri karşılamalıdır da diyor. Pek emin olamadım.
Hocam peki bir soru daha sormak istiyorum. Siz artık mezun olduğunuzdan dolayı öğrencilik hayatınızda karşılaşmış olabileceğinizi düşünüyorum. Son çalıştığım yerdeki yetkili kişinin sağlıkla alakalı bir form doldurmasını istiyorlar. Ben şu an stajdayım , sigortam falan da yatıyor burası çalışmış olduğum bir yer olduğundan dolayı bu formu doldurtmalı mıyım yoksa staj olduğu için gerek yok mudur ?Dilerseniz mail atın cevabına göre hareket edin. Daha bize mail gelmedi o yüzden bir şey diyemedim hocam.
Hocam benim bilgim şöyle ; Stajyerler iş kanununa göre çalışan sayılmadığından işten ayrılış belgesi düzenlenmez; ancak ihtiyaç halinde kurumdan sadece staj tarihlerini gösteren bir “staj bitirme belgesi” veya “çalışma belgesi” alınması yeterlidir. Yine emin olabilmek adına sorulması gereken bir durum. Yanlış yönlendirmeyi asla istemem.Hocam peki bir soru daha sormak istiyorum. Siz artık mezun olduğunuzdan dolayı öğrencilik hayatınızda karşılaşmış olabileceğinizi düşünüyorum. Son çalıştığım yerdeki yetkili kişinin sağlıkla alakalı bir form doldurmasını istiyorlar. Ben şu an stajdayım , sigortam falan da yatıyor burası çalışmış olduğum bir yer olduğundan dolayı bu formu doldurtmalı mıyım yoksa staj olduğu için gerek yok mudur ?
Teşekkür ederim hocam ben bunu da bi sorayım o zaman umarım kısa sürede dönüş yaparlar.Hocam benim bilgim şöyle ; Stajyerler iş kanununa göre çalışan sayılmadığından işten ayrılış belgesi düzenlenmez; ancak ihtiyaç halinde kurumdan sadece staj tarihlerini gösteren bir “staj bitirme belgesi” veya “çalışma belgesi” alınması yeterlidir. Yine emin olabilmek adına sorulması gereken bir durum. Yanlış yönlendirmeyi asla istemem.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.