Pozisyon veya İlan Adı
Take off 101
Take-off 101 için sağlık kriterleri-raporu ya da başka belge istiyorlarsa onunla ilgili bilgi alınabilecek bir başlık bulabilen oldu mu?
 
Take-off 101 için sağlık kriterleri-raporu ya da başka belge istiyorlarsa onunla ilgili bilgi alınabilecek bir başlık bulabilen oldu mu?
Geçen sene istenen belgeleri, benden önce çalışan bir arkadaşımdan temin etmiştim. Ancak sonradan bir revizyon yapılıp yapılmadığını bilmiyorum. Belgelerin çoğu e-Devlet üzerinden birkaç dakika içinde alınabiliyor, sağlık raporu için ise tek hekim raporunun yeterli olduğunu görmüştüm.Bazı başkanlıklar için ekstra belgeler istenebiliyor.

Ayrıca ben teklifi kabul ettiğimde işe başlangıç tarihinden 10 gün önceye kadar belgelerin ne olduğuna dair bilgilendirme yapılacağını söyleyen bir mail gelmişti bana.
 
  • Like
Tepkiler: User1776 ve havajr
Arkadaşlar öncelikle olumlu dönüş alanları tebrik ediyorum. Daha önce olumsuz sonuca itiraz eden oldu mu? Çünkü ben neden elendiğimi cidden anlayamıyorum ve dünden beri inanamıyorum, bu yolda bir çok fırsatı teptik sonucunun bu olması çok üzücü. İtirazda bulunsak bir etkisi olur mu sizce?
Merhaba acaba itiraz edip bir dilekçe gönderdiniz mi ve cevap aldınız mı?
 
Sağlıkla alakalı mail sizlere de gelmiştir diye düşünüyorum. Ben tek hekim raporumu özel hastaneden aldım ancak üzerinde bir geçerlilik süresi yazmıyor. Bu sizce bir problem olur mu?

Çünkü aile hekiminden alınan raporlarda geçerlilik süresi 1 yıl olmalıdır diyor ancak altında özel hastanelerden alınan raporlar yukarıdaki kriterleri karşılamalıdır da diyor. Pek emin olamadım.
 
Dilerseniz mail atın cevabına göre hareket edin. Daha bize mail gelmedi o yüzden bir şey diyemedim hocam.
Sağlıkla alakalı mail sizlere de gelmiştir diye düşünüyorum. Ben tek hekim raporumu özel hastaneden aldım ancak üzerinde bir geçerlilik süresi yazmıyor. Bu sizce bir problem olur mu?

Çünkü aile hekiminden alınan raporlarda geçerlilik süresi 1 yıl olmalıdır diyor ancak altında özel hastanelerden alınan raporlar yukarıdaki kriterleri karşılamalıdır da diyor. Pek emin olamadım.
 
Dilerseniz mail atın cevabına göre hareket edin. Daha bize mail gelmedi o yüzden bir şey diyemedim hocam.
Hocam peki bir soru daha sormak istiyorum. Siz artık mezun olduğunuzdan dolayı öğrencilik hayatınızda karşılaşmış olabileceğinizi düşünüyorum. Son çalıştığım yerdeki yetkili kişinin sağlıkla alakalı bir form doldurmasını istiyorlar. Ben şu an stajdayım , sigortam falan da yatıyor burası çalışmış olduğum bir yer olduğundan dolayı bu formu doldurtmalı mıyım yoksa staj olduğu için gerek yok mudur ?
 
Hocam peki bir soru daha sormak istiyorum. Siz artık mezun olduğunuzdan dolayı öğrencilik hayatınızda karşılaşmış olabileceğinizi düşünüyorum. Son çalıştığım yerdeki yetkili kişinin sağlıkla alakalı bir form doldurmasını istiyorlar. Ben şu an stajdayım , sigortam falan da yatıyor burası çalışmış olduğum bir yer olduğundan dolayı bu formu doldurtmalı mıyım yoksa staj olduğu için gerek yok mudur ?
Hocam benim bilgim şöyle ; Stajyerler iş kanununa göre çalışan sayılmadığından işten ayrılış belgesi düzenlenmez; ancak ihtiyaç halinde kurumdan sadece staj tarihlerini gösteren bir “staj bitirme belgesi” veya “çalışma belgesi” alınması yeterlidir. Yine emin olabilmek adına sorulması gereken bir durum. Yanlış yönlendirmeyi asla istemem.
 
Hocam benim bilgim şöyle ; Stajyerler iş kanununa göre çalışan sayılmadığından işten ayrılış belgesi düzenlenmez; ancak ihtiyaç halinde kurumdan sadece staj tarihlerini gösteren bir “staj bitirme belgesi” veya “çalışma belgesi” alınması yeterlidir. Yine emin olabilmek adına sorulması gereken bir durum. Yanlış yönlendirmeyi asla istemem.
Teşekkür ederim hocam ben bunu da bi sorayım o zaman umarım kısa sürede dönüş yaparlar.
 
  • Like
Tepkiler: havajr
bir önceki iş yerimde 30 günden az sürede sigortalı çalıştığım için sağlık raporu istememişlerdi ancak mailde önceki iş yerinden de konuyla ilgili imza kaşe istediklerine dair bir ek var, ancak diğer bir ekte de eğer alamıyorsanız bununla ilgili dilekçe doldurmam gerektiğiyle ilgili bir ifade yazılmış, bu durumda önceki iş yerime gidip yazı mı istemeliyim yoksa sağlık raporuyla beraber dilekçe mi doldurmalıyım ?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.