Pozisyon veya İlan Adı
Take off 101
Havayolu işletmelerinde işe alımcılar ikiye ayrılır: HRBP (Crew) ve HRBP (Non-Crew). Crew olanlar kabin ve kokpit tarafındaki işe alımlardan sorumluyken, Non-Crew olanlar teknik ve idari işe alımlardan sorumludur. Dolayısıyla diğer üyelerimizin bahsettiği gibi, teoride bir ilan diğer ilanı etkilemeyecektir ve etkilememelidir.
Teşekkürler bilgilendirme için çok doğru
Şöyle düşünün. Katılımcı adaylara gelen mail bile farklı mail adresinden geliyor. Kokpit, kabinistihdam, yurticiistihdam vs. O yüzden endişe edilecek bir şey yok. Arkaya yaslanın, bekleyin dostlar.
Kesinlikle hiç aklıma gelmedi bunlar😅 Artık o kadar can sıkıcı bir hal aldı ki durum kafada her şeyi düşünüyorum
 
Ben süreçlerin birbirini etkilediğini düşünmüyorum ama bizim program için kimi eleyeceklerini belirleyememiş olamazlar değil mi ? ahahaha aklıma başka bir seçenek gelmiyor.
Hocam az çok bellidir diye düşünüyorum ben her şey. İş teklifi maillerinin falan içeriği nasıldır bilemiyorum ama çok teferruatlı bir şey mi acaba? Onlar mı uzun sürüyordur
 
  • Like
Tepkiler: aviator01
Hocam az çok bellidir diye düşünüyorum ben her şey. İş teklifi maillerinin falan içeriği nasıldır bilemiyorum ama çok teferruatlı bir şey mi acaba? Onlar mı uzun sürüyordur
Hocam bence her şey tamamlanmıştır. Sadece zaman bekleniyordur. Daha önce de demiştim. Sisteme toplu olarak yükleniyordur iş teklifleri. Onlar şu süreçte en kolay iş 🤣
 
  • Like
Tepkiler: aviator01
Hocam bence her şey tamamlanmıştır. Sadece zaman bekleniyordur. Daha önce de demiştim. Sisteme toplu olarak yükleniyordur iş teklifleri. Onlar şu süreçte en kolay iş 🤣
Valla çok sıkıldım ve yoruldum hocam. Her gün aynı konuları döne döne düşünmek de ayrı yoruyor...
 
  • Like
Tepkiler: 32hrn
Hocam bence her şey tamamlanmıştır. Sadece zaman bekleniyordur. Daha önce de demiştim. Sisteme toplu olarak yükleniyordur iş teklifleri. Onlar şu süreçte en kolay iş 🤣

Büyük ihtimalle zaten yeniden bir mail yazmıyorlardır. Geçtiğimiz senelerden olan taslakları değiştirip gönderdiklerini düşünüyorum. İş yükünü düşündüğümüzde asıl meselenin hangi adayların elenip hangi adayların devam edeceği konusudur büyük ihtimalle. Bence en kolayı mail atma kısmı: bir tane olumsuz mail ve bir tane de olumlu dönüş maili hazırlamışlardır. Listeye göre de göndereceklerdir. O yüzden büyük ihtimalle seçim kısmında hala süreçler devam ediyor olabilir (bu hafta ama bitmiştir diye tahmin ediyorum.)

Bir diğer ihtimal de bürokrasi sebepli aksama. Yönetici onayları ve IK ile alakalı bir süreç olabilir. Sonuçların gönderilebilmesi için büyük ihtimalle bir yöneticiye imza için gönderilmesi lazım diye tahmin ediyorum. Yöneticinin imzasının alınamaması durumunda süreç biraz aksayabilir.

Ama benim teorim, geçtiğimiz haftaya kadar seçim devam etmesi ve bu haftada yönetici imzaları.

niye illa son güne bırakıyorlar anlamıyorum

Son günü beklemeleri de büyük ihtimalle süreç planlaması ile alakalı. Ağustos ayında işe girenlerin seçimleri ile uğraşmıyor olabilirler ve bu yüzden son gün gönderip, bir sonraki ayın başında da kabul alanlar ile uğraşıyorlardır diye düşünüyorum. Yoksa son güne beklemenin idari bir süreç olduğunu düşünmüyorum.
 
  • Like
Tepkiler: aviator01

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.