Mail nasıl bir içeriğe sahip? Teklif mi yoksa sadece olumlu olumsuz mu yazıyor? Teklifse nasıl süreç biraz aydınlatır mısın biziSürecin neden uzadığına dair en ufak bilgim yok ancak birimlerdeki çalışanların yıllık izinlerini kullanmaları ve programın aksaması gibi olağan durumlar oluşmuş olabilir diye düşünüyorum. Ben de heyecanla bekliyorum ve olumlu geleceğine kendimi çok inandırdım. Bir aksama daha olmazsa sonucu birkaç gün içerisinde öğreneceğiz.
17.47
Hocam vallahi ben de tam bilmiyorum ancak olumlu olanlara sanırsam ISTEKLIFI@THY.COM adresi üzerinden bir mail geliyor içeriğinde yine tam emin olmamakla birlikte çalışacağımız alan , ücret bilgisi gibi bilgiler yer alıyor. Olumsuz olanlara ise neden olumsuz olduğuna dair bir bilgi verilmiyor diye biliyorum.Mail nasıl bir içeriğe sahip? Teklif mi yoksa sadece olumlu olumsuz mu yazıyor? Teklifse nasıl süreç biraz aydınlatır mısın bizi![]()
Bu nedenlere ek olarak iki ilanda daha süreç başladı. Tecrübesiz kabin memuru ve ikinci dil bilen kabin memuru ilanlarında süreci başlattılar. Onlarla ilgileniyorlar herhalde şuanda. Keşke take off 101 ve jr ilanlarını öncelikli yapsalar...Sürecin neden uzadığına dair en ufak bilgim yok ancak birimlerdeki çalışanların yıllık izinlerini kullanmaları ve programın aksaması gibi olağan durumlar oluşmuş olabilir diye düşünüyorum. Ben de heyecanla bekliyorum ve olumlu geleceğine kendimi çok inandırdım. Bir aksama daha olmazsa sonucu birkaç gün içerisinde öğreneceğiz.
17.47
Hocam ben bu açılan ilanların bizleri etkilemediğini düşünüyorum. Zira şöyle düşünün. Pilotaj için ayrı bir ekip, kabin memurluğu için ayrı bir ekip vs. gibi ilerletiliyor süreçler. Ekipler mutlaka farklıdır. Birini bitirmeden geçme durumu yoktur. Bizlerle ilgilenen ekip eminim halen çalışmasına devam ediyordur.Bu nedenlere ek olarak iki ilanda daha süreç başladı. Tecrübesiz kabin memuru ve ikinci dil bilen kabin memuru ilanlarında süreci başlattılar. Onlarla ilgileniyorlar herhalde şuanda. Keşke take off 101 ve jr ilanlarını öncelikli yapsalar...
Kesinlikle katılıyorum. Aynı ekibin farklı programlara ilgilenmesi hiç efektif bir durum olmaz bence de.Hocam ben bu açılan ilanların bizleri etkilemediğini düşünüyorum. Zira şöyle düşünün. Pilotaj için ayrı bir ekip, kabin memurluğu için ayrı bir ekip vs. gibi ilerletiliyor süreçler. Ekipler mutlaka farklıdır. Birini bitirmeden geçme durumu yoktur. Bizlerle ilgilenen ekip eminim halen çalışmasına devam ediyordur.
Şöyle düşünün. Katılımcı adaylara gelen mail bile farklı mail adresinden geliyor. Kokpit, kabinistihdam, yurticiistihdam vs. O yüzden endişe edilecek bir şey yok. Arkaya yaslanın, bekleyin dostlar.Kesinlikle katılıyorum. Aynı ekibin farklı programlara ilgilenmesi hiç efektif bir durum olmaz bence de.
Ben süreçlerin birbirini etkilediğini düşünmüyorum ama bizim program için kimi eleyeceklerini belirleyememiş olamazlar değil mi ? ahahaha aklıma başka bir seçenek gelmiyor.mülakata gittiğimde ful pilot adayları vardı 50 ye yakın aday..ama bizde sadece 3 kişi girdik mülakata. ayrıca pilot ilanı bizden sonra açılmıştı. onlar da bile kimisi son aşamada kimisi bir önceki aşamadaydı. gördüğüm kadarıyla onların süreçleri bitti. ama bizimki devam ediyor.yoğun bir işe alım süreci vardı. süreçler illaki aksadı birbirini etkiledi diye düşünüyorum
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.