Aynı şekilde ben de herkes için en hayırlısının olmasını diliyorum. Ancak bu süreç bana sadece heyecan ve umutla beklerken yıpranmayı öğretti. Çok fazla umut bağladım, umarım olumlu bir dönüş alırız.Umarım herkesin gönlündeki ve en hayırlısı olur. Yine de bu süreç bana çok şey kattı diyebilirim. Olumlu sonuçlanması tabii ki temennimiz ama aksi durumda da olumlu yanlarını alıp devam edeceğiz.
Yıpranma konusu kesinlikle doğru. Bizim için hayatlarımızda önemli noktalar bunlar. Bugün açıklansa da rahatlasak...Aynı şekilde ben de herkes için en hayırlısının olmasını diliyorum. Ancak bu süreç bana sadece heyecan ve umutla beklerken yıpranmayı öğretti. Çok fazla umut bağladım, umarım olumlu bir dönüş alırız.
Kesinlikle katılıyorum ama mail geldiğini gördükten sonra içeriğini okuyana kadarki süreç içerisinde vakit duruyor sanki. Olumsuz olursa bu kadar ay boşuna mı çabaladım diye sorgulamak istemiyorum.Yıpranma konusu kesinlikle doğru. Bizim için hayatlarımızda önemli noktalar bunlar. Bugün açıklansa da rahatlasak...
Ben İngilizce + IK sonrası ikinci bir mülakat teklifi almadım. Mail atıp sorduğumda süreçlerin değerlendirme aşamaları değişkenlik gösterebilmekte demişlerdi. Geçtiğimiz sene teklif alanların profillerini kısaca incelediğimde geneli ik+birim mülakatına giren kişiler. Bunun farkına vardığımdan beri beklentimi sıfıra indirdim. Hayırlısı artık…burada da teknik mülakata girmeyen sadece ik mülakatına girenler vardı. onlar 2. bir müalata girdiler mi? yoksa teknik mülakata hala girmeyen var mı? Ona rağmen mail aldınız mı?
çokta belli olmaz ik da sıkı mülakat yapıyor. direkt onlar yerleştirmiş olabilir. başvurduğunuz birimde önemli. sonuçta değişkenlik gösteriyor demişler. hayırlısı tabii. güzel sonuç gelir umarım.Ben İngilizce + IK sonrası ikinci bir mülakat teklifi almadım. Mail atıp sorduğumda süreçlerin değerlendirme aşamaları değişkenlik gösterebilmekte demişlerdi. Geçtiğimiz sene teklif alanların profillerini kısaca incelediğimde geneli ik+birim mülakatına giren kişiler. Bunun farkına vardığımdan beri beklentimi sıfıra indirdim. Hayırlısı artık…
İş teklifi almadığım senaryoda sonraki seneler için emsal teşkil edeceğim artık. Sonraki seneler forumu takip eden arkadaşların aklında soru işareti kalmayacak gibi![]()
Geçen sene herkese aynı anda olumlu veya olumsuz diye dönülmüş. Bu sene de öyle olacağını düşünüyorum.Herhangi bir teklif alan oldu mu? Veya yeni bir gelişme?
Sanırım bazı olumsuz dönüşler geç olmuş diye gördüm ben de. Hatta olumlu dönüşlerin 1. ve 2.dalga şeklinde geldiğini, bazı adayların öncelikli olarak değerlendirildiğini görmüştüm.Geçen sene herkese aynı anda olumlu veya olumsuz diye dönülmüş. Bu sene de öyle olacağını düşünüyorum.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.