Pozisyon veya İlan Adı
Take off 101
Umarım herkesin gönlündeki ve en hayırlısı olur. Yine de bu süreç bana çok şey kattı diyebilirim. Olumlu sonuçlanması tabii ki temennimiz ama aksi durumda da olumlu yanlarını alıp devam edeceğiz.
 
Umarım herkesin gönlündeki ve en hayırlısı olur. Yine de bu süreç bana çok şey kattı diyebilirim. Olumlu sonuçlanması tabii ki temennimiz ama aksi durumda da olumlu yanlarını alıp devam edeceğiz.
Aynı şekilde ben de herkes için en hayırlısının olmasını diliyorum. Ancak bu süreç bana sadece heyecan ve umutla beklerken yıpranmayı öğretti. Çok fazla umut bağladım, umarım olumlu bir dönüş alırız.
 
  • Like
Tepkiler: ulasovv
Aynı şekilde ben de herkes için en hayırlısının olmasını diliyorum. Ancak bu süreç bana sadece heyecan ve umutla beklerken yıpranmayı öğretti. Çok fazla umut bağladım, umarım olumlu bir dönüş alırız.
Yıpranma konusu kesinlikle doğru. Bizim için hayatlarımızda önemli noktalar bunlar. Bugün açıklansa da rahatlasak...
 
  • Like
Tepkiler: 32hrn ve aviator01
Yıpranma konusu kesinlikle doğru. Bizim için hayatlarımızda önemli noktalar bunlar. Bugün açıklansa da rahatlasak...
Kesinlikle katılıyorum ama mail geldiğini gördükten sonra içeriğini okuyana kadarki süreç içerisinde vakit duruyor sanki. Olumsuz olursa bu kadar ay boşuna mı çabaladım diye sorgulamak istemiyorum.
 
  • Like
Tepkiler: 32hrn
Hahahhaha evet az önce o sekansın aynısını yaşadım gerçekten. Elim buz kesti hala düzelmedi. Bu kadar ay boşa mı uğraştık diye düşünmemek lazım bence, netice de bu bizim için çok büyük bir tecrübe, ileride kesinlikle çok işe yaracaktır.
 
  • Haha
Tepkiler: aviator01
burada da teknik mülakata girmeyen sadece ik mülakatına girenler vardı. onlar 2. bir müalata girdiler mi? yoksa teknik mülakata hala girmeyen var mı? Ona rağmen mail aldınız mı?
Ben İngilizce + IK sonrası ikinci bir mülakat teklifi almadım. Mail atıp sorduğumda süreçlerin değerlendirme aşamaları değişkenlik gösterebilmekte demişlerdi. Geçtiğimiz sene teklif alanların profillerini kısaca incelediğimde geneli ik+birim mülakatına giren kişiler. Bunun farkına vardığımdan beri beklentimi sıfıra indirdim. Hayırlısı artık…

İş teklifi almadığım senaryoda sonraki seneler için emsal teşkil edeceğim artık. Sonraki seneler forumu takip eden arkadaşların aklında soru işareti kalmayacak gibi 😅
 
Ben İngilizce + IK sonrası ikinci bir mülakat teklifi almadım. Mail atıp sorduğumda süreçlerin değerlendirme aşamaları değişkenlik gösterebilmekte demişlerdi. Geçtiğimiz sene teklif alanların profillerini kısaca incelediğimde geneli ik+birim mülakatına giren kişiler. Bunun farkına vardığımdan beri beklentimi sıfıra indirdim. Hayırlısı artık…

İş teklifi almadığım senaryoda sonraki seneler için emsal teşkil edeceğim artık. Sonraki seneler forumu takip eden arkadaşların aklında soru işareti kalmayacak gibi 😅
çokta belli olmaz ik da sıkı mülakat yapıyor. direkt onlar yerleştirmiş olabilir. başvurduğunuz birimde önemli. sonuçta değişkenlik gösteriyor demişler. hayırlısı tabii. güzel sonuç gelir umarım.
 
  • Like
Tepkiler: kk0391
Geçen sene herkese aynı anda olumlu veya olumsuz diye dönülmüş. Bu sene de öyle olacağını düşünüyorum.
Sanırım bazı olumsuz dönüşler geç olmuş diye gördüm ben de. Hatta olumlu dönüşlerin 1. ve 2.dalga şeklinde geldiğini, bazı adayların öncelikli olarak değerlendirildiğini görmüştüm.
 
  • Like
Tepkiler: aviator01

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.