Grup mülakatı sonucu açıklandığına göre bizim sonuçların da geleceği yakındır diye hissediyorum arkadaşlar umarım en kısa zamanda açıklanır ve biz de yolumuza bakarız ☺️
 
Kurul mülakatında seçtiğim fonksiyonla hiç alakası olmayan 2 farklı iş anlatıldı bana sizlerde durum nedir seçtiğiniz fonksiyonla alakalı mı görüştünüz?
 
Kurul mülakatında seçtiğim fonksiyonla hiç alakası olmayan 2 farklı iş anlatıldı bana sizlerde durum nedir seçtiğiniz fonksiyonla alakalı mı görüştünüz?
Bir şey sormak istiyorum. Çalışma yeri İstanbul diye belirtiliyor fakat fonksiyona göre Ankara'da başlama şansımız oluyor mu bilgi verdiler mi?
 
Dostlar az önce normal süreçte ilerleyen herkese olumlu/olumsuz dahil mailler iletilmiş görünüyor. Bizlerin süreci de kurul mülakatları sonrası yaklaşık 2,5 ay oldu. Bazı arkadaşların 3 ay bile olmuş olabilir. Ne düşünüyorsunuz? Ben birkaç defa mail attım ardından zaten ilerleyen günlerde diye mail geldi. Var mıdır geçtiğimiz yıllardan bilgisi olan arkadaşı olan veya kendisi mail atan konuyla ilgili? Açıklanma tarihi ile ilgili tahmininiz var mı? Ayrıca normal süreçte gördüğüm kadarıyla açıklanmadan önce süreçler bir değerlendirme formu iletiyorlar. Bu nedenle bizlere de böyle bir form geldikten sonra mı açıklanacak diye düşünüyorum.
 
Merhaba kuruldan sonra 1-1,5 ay içinde açıklanması beklenmiyor muydu? Acaba normal süreçte ilerleyen insanlarla kıyaslamayı mı bekleyecekler? Onların süreç sonunu beklersek 1-2 ay daha beklenir gibi en az. Bununla ilgili mail atan var mı aramızda.
Dostlar az önce normal süreçte ilerleyen herkese olumlu/olumsuz dahil mailler iletilmiş görünüyor. Bizlerin süreci de kurul mülakatları sonrası yaklaşık 2,5 ay oldu. Bazı arkadaşların 3 ay bile olmuş olabilir. Ne düşünüyorsunuz? Ben birkaç defa mail attım ardından zaten ilerleyen günlerde diye mail geldi. Var mıdır geçtiğimiz yıllardan bilgisi olan arkadaşı olan veya kendisi mail atan konuyla ilgili? Açıklanma tarihi ile ilgili tahmininiz var mı? Ayrıca normal süreçte gördüğüm kadarıyla açıklanmadan önce süreçler bir değerlendirme formu iletiyorlar. Bu nedenle bizlere de böyle bir form geldikten sonra mı açıklanacak diye düşünüyorum.
 
Merhaba kuruldan sonra 1-1,5 ay içinde açıklanması beklenmiyor muydu? Acaba normal süreçte ilerleyen insanlarla kıyaslamayı mı bekleyecekler? Onların süreç sonunu beklersek 1-2 ay daha beklenir gibi en az. Bununla ilgili mail atan var mı aramızda.
Yok bizlere iletilen son mailde ilerleyen günlerde açıklanacak denmişti. yurticiistihdam@thy.com.tr ye mail atabilirsiniz ancak yine de sormak için
 
Merhaba arkadaşlar,

Kepenkleri açalım bakalım. Bu hafta dönüş olacağına inancım yok ama yine de bir umut diyelim. Bayramdan sonraya kaldık gibi.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.