Ben de öyleyim o kadar kafamda kurdum ki o maili alana kadar sonra maili aldıgımda anladım ki çok düşünmemek gerekiyor ahahaha ve bence uçuşumuza engel olacak bir tanımız vs bi şeyimiz olsa o aşamayı hiç geçemezdik şimdi sadece tekrardan mail bekliyorum heyecanlı bir şekildeben biraz fazla düşünüyorum herhalde ya her ihtimali
![]()