Pozisyon veya İlan Adı
Kabin Memurluğu
Kategori ve Bilgi Onayı
  1. Onaylandı.
Silme ve İçerik Onayı
  1. Onaylandı.
😅 ben biraz fazla düşünüyorum herhalde ya her ihtimali😆😆
Ben de öyleyim o kadar kafamda kurdum ki o maili alana kadar sonra maili aldıgımda anladım ki çok düşünmemek gerekiyor ahahaha ve bence uçuşumuza engel olacak bir tanımız vs bi şeyimiz olsa o aşamayı hiç geçemezdik şimdi sadece tekrardan mail bekliyorum heyecanlı bir şekilde
 
  • Love
Tepkiler: basillicin
Bence mülakat yapılmaz neden yapılsın ki zaten mailde olumlu demişler resmi iş teklifi gönderemeyeceklerini belirtmişler süreç düzelince de sizinle tekrar iletişime geçmekten memnuniyet duyacağımızı bilmenizi isteriz demişler o yüzden yapmazlar diye düşünüyorum size de aynı mail gelmedi mi? ve bi de zaten mülakat uzun ve çok stresli bir süreç ben tekrar aynı stresi yaşamak istemiyorum :::(((
Merhaba size gelen maili rica etsem paylasrmisinz ? Bana gelen mailde ne olumlu ne olumsuz bir kelime yok ..ltf beni yanlış anlamayın .acaba benmiyim çok kaygılı 😔
 
Merhaba size gelen maili rica etsem paylasrmisinz ? Bana gelen mailde ne olumlu ne olumsuz bir kelime yok ..ltf beni yanlış anlamayın .acaba benmiyim çok kaygılı 😔
Aynı yukarda yazdığım gibi, mülakattaki başarılı performansınız için teşekkür ederiz mülakat süreciniz olumlu olmuştur ancak operasyonel koşullar sebebiyle şirketimiz işe alımları geçici bir süreliğine askıya almıştır operasyonel süreçler düzeldiğinde tekrardan sizinle iletişime geçmekten memnuniyet duyacağız. Bu şekilde bildirmişler size gelen mailde tam olarak ne yazıyor referans maili vs almış mıydınız
 
Aynı yukarda yazdığım gibi, mülakattaki başarılı performansınız için teşekkür ederiz mülakat süreciniz olumlu olmuştur ancak operasyonel koşullar sebebiyle şirketimiz işe alımları geçici bir süreliğine askıya almıştır operasyonel süreçler düzeldiğinde tekrardan sizinle iletişime geçmekten memnuniyet duyacağız. Bu şekilde bildirmişler size gelen mailde tam olarak ne yazıyor referans maili vs almış mıydınız
 
Maalesef referans maili almadım..bana gelen mailde olumlu olumsuz ibaresi yok..
 
Maalesef referans maili almadım..bana gelen mailde olumlu olumsuz ibaresi yok..
Anladım sağlık olsun hala net bir mail almamışsınız bekleyin en kötü tekrar denersiniz şansınızı zaten baksanıza bizim de olumlu oldu ancak hiçbir şey yapamıyoruz kötü bir döneme denk geldik tüm sektör bu durumda
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.