bende girmediğim için bilmiyorum ama mailin altındaki not şu şekilde "Atatürk Havalimanı metro hattında Dünya Ticaret Merkezi durağında inince üst geçit ile geçiş vardır."Merhaba ulaşım en kolay nasıl oluyor acaba bilginiz var mı? Haritadan incelediğimde DTM metro durağı var yakınında ama kapı girişi eğitim binasından uzak olduğu için yürüyüş mesafesi 20 dakikaya çıkıyor. Bir kestirme var mıdır binaya diye merak ediyorum açıkçası. Ya da size servis hakkında bir bilgilendirme yapıldı mı?