Hayır banada dönüş olmadıYok size oldu mu dönüş? Olumsuz zaten de haber verselerdi keşke
Hayır banada dönüş olmadıYok size oldu mu dönüş? Olumsuz zaten de haber verselerdi keşke
Bana da mail gelmiş olumsuz diye. Hakkımızda hayırlısı olsun birdahakine olur inşallahDönüş oldu bana olumsuz
Eğer gerçekten eminseniz yaptıklarınızdan kendinizde bir eksiklik aramayın. Emin olun ki olumsuz olması sizin eksikliğinizden kaynaklı değildir. Küçük anadolu istasyonlarında istenmeyen durumlar yaşanabiliyor. Ama takip ediyordum forumu merak ediyordum sizin sonucunuzu görünce üzüldüm çok heyecanlıydınız. Hakkınızda hayırlısı olsunBana da mail gelmiş olumsuz diye. Hakkımızda hayırlısı olsun birdahakine olur inşallah
Amin hocam çok sağolun. Yani mülakat sırasında heyecandan birkaç tane cevaplayamadığım oldu tabi yani hepsini cevaplayanlar vardır muhakkak ki onlar alındı nasip değilmiş başka işlere bakıcaz artık ya da kpss çalışacağım apron memurluğu içinEğer gerçekten eminseniz yaptıklarınızdan kendinizde bir eksiklik aramayın. Emin olun ki olumsuz olması sizin eksikliğinizden kaynaklı değildir. Küçük anadolu istasyonlarında istenmeyen durumlar yaşanabiliyor. Ama takip ediyordum forumu merak ediyordum sizin sonucunuzu görünce üzüldüm çok heyecanlıydınız. Hakkınızda hayırlısı olsun
Hakkınızda hayırlısı olsun arkadaşlar hemen enseyi karartmayın arkadaşın dediği gibi belki de hata sizde değil sistemdedirBana da mail gelmiş olumsuz diye. Hakkımızda hayırlısı olsun birdahakine olur inşallah
Tabi ki o da mümkün hakkımızda hayırlısıHakkınızda hayırlısı olsun arkadaşlar hemen enseyi karartmayın arkadaşın dediği gibi belki de hata sizde değil sistemdedir
İnşallah size olumlu dönerler diyelimİlanı hala inceliyorlar ben ingilizce mülakata giremedim ama olumsuz da dönmediler @hellyyyy
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.