Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ben 9 Kasımda mülakata girdim.Sonrasında sonuç mailini beklemem söylendi ama mülakattan 2 hafta gibi bir süre sonra tekrar mülakat atandığı ve tarih seçmemi istediklerini söylediler ben de en yakın ve uygun olan tarihi yani bugünü seçtim ve merkeze gittim ama yanlışlık olduğunu maili yanlışlıkla gönderdiklerini söylediler. Sonuçları bekleyin diyip gönderdiler beni. Yaklaşık 7 hafta oldu bu kadar gecikmesi normal midir bilen var mı ?
bende 9 kasimda girmistim. banada ayni sekilde 2. mulakat maili gelmisti 2 hafta sonra, dikkate almami soylemislerdii. olumlu olumsuz banada hala donus gelmedi. acaba bize olumlu maili yerine yanlislilp yine mulakat maili mi atildi bundan supheleniorum cunku olumsuzda almadim bu sureci yasayip bizim gibi hala bekleyen var mi baska ??
bende 9 kasimda girmistim. banada ayni sekilde 2. mulakat maili gelmisti 2 hafta sonra, dikkate almami soylemislerdii. olumlu olumsuz banada hala donus gelmedi. acaba bize olumlu maili yerine yanlislilp yine mulakat maili mi atildi bundan supheleniorum cunku olumsuzda almadim bu sureci yasayip bizim gibi hala bekleyen var mi baska ?
Selamlar herkese 8 Aralıkta mülakata girdim ama maalesef hala olumlu ya da olumsuz dönüş gelmedi benim gibi 8 aralıkta ya da daha önce girip dönüş almayan var mı acaba? Kaç gün geçti ve hala dönüş olmaması beni geriyor olumsuz oldu düşüncesine kapılıyorum. 8 aralıkta ya da daha sonra girip olumlu mail alan var mı acaba ?
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.
Değerli Üyelerimiz, Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç
olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.