yinede vermiş sayılıyoruz bilmiyorum bir işe yarar illa
keza bu eğitimde modül dersi alacaksın ki o modüller lisede gördüklerimizden fazla fazla farklı şeyler ilk başta bazı benzeerlikler var teknik resim falan ac jeneratörler gibi ama ilerledikçe çok farklılaşıyor ve derinleşiyor burda thy senin aldığın eğitimin ne düzeyde olduğunu ve kendi vereceği eğitimin ne düzeyde olduğunu bilidğinden bu durumu eklememişlerdir ki muaf olma durumu sınav için geçerli olan bişey burda eğitim görecen seni modül sınavına sokmuyorlar
 
şimdi uçak bakım liseslerinde shy 147 modül kredilendirmesi var o bendede var ama liseden okul sana direkt olarak burda göreceğin modüllerle ilgili bi muafiyet veremez diye biliyorum
direkt modüllerden muaf oluyoruz ki o modülleri görmüş ve almış kabul ediliyorsun. Bir daha aynı modülü vermek gibi bişi yok diye biliyorum.
 
umarım yararı olur bize. THY bu sene düzenlediği konferanslar da öğrencilere “10 modül ve üstünden başarılı olan ya da hepsinden başarılı olan var mı?” diye soruyormuşlar. Muafiyet pek gündemlerinde değil gibi.
Bir de ilandaki “Egitim sureci sonunda teknisyen ünvanına geçiş yapılabilmesi için tüm modülleri tamamlayarak Kategori B1.1 modül sınavlarının tamamında başarılı olunması gerekmektedir” yazması, muafiyet hakkında bir bilgi yazılmaması da düşündürücü..
ben zaten o modülü vermişim gibi bir durum var burda. Tekrar sınavına girip başarılı olmamı beklemezler diye düşünüyorum. Çünkü zaten vermişim o modülü. Dışarıdan bir kurum aracılığıyla modül sınavını vermiş olsaydım yine muaf gibi görev görecekti. Elbette bütün dersleri görürüz eğitimlerini alırız ama muaf oldugum geçmiş oldugum modülle ilgili bişi olmaz diye düşünüyorum.
 

ben zaten o modülü vermişim gibi bir durum var burda. Tekrar sınavına girip başarılı olmamı beklemezler diye düşünüyorum. Çünkü zaten vermişim o modülü. Dışarıdan bir kurum aracılığıyla modül sınavını vermiş olsaydım yine muaf gibi görev görecekti. Elbette bütün dersleri görürüz eğitimlerini alırız ama muaf oldugum geçmiş oldugum modülle ilgili bişi olmaz diye düşünüyorum.
kessinlikle liseyle aynı dersleri görmiyeceğimizden bi işimize yarayacağını zannetmiyorum aynı modül kredilendirmesi ve muafiyeti bendede var ben staj zamanı thy teknikdeki bazı kişilere sorudğumuzda kredilendirme ve mnuafyet eğitimi thynin verdiği porgramlardapek bi kredi sağlamıyor demişlerdi ki zaten hani şöylsim senin bölümün uçak bakım ise lisede okudğun bölüm budnan kaynaklı zaten seni TERCİHEN diye belirtmişler yani biliyorlardır hani modüllerden muaf olduğunu ona göre seni zaten tercihen diye bliertmişler bu şekildede bakabilrz
 
kessinlikle liseyle aynı dersleri görmiyeceğimizden bi işimize yarayacağını zannetmiyorum aynı modül kredilendirmesi ve muafiyeti bendede var ben staj zamanı thy teknikdeki bazı kişilere sorudğumuzda kredilendirme ve mnuafyet eğitimi thynin verdiği porgramlardapek bi kredi sağlamıyor demişlerdi ki zaten hani şöylsim senin bölümün uçak bakım ise lisede okudğun bölüm budnan kaynaklı zaten seni TERCİHEN diye belirtmişler yani biliyorlardır hani modüllerden muaf olduğunu ona göre seni zaten tercihen diye bliertmişler bu şekildede bakabilrz
Hayırlısı ne ise o olsun ya umarım gireriz de bunları o zaman düşnürüz :D
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.