Ben şehir hastanesinde aldım, bugün gittim sabah 6 da sıraya girdim öğlene kadar bitti sonra da kurula aldılar beni, kurulda 7 kişi girdik hepimiz Tk içinde 2 kişi hariç, sırayla sordular en son ben kaldım kurul da ancak diğerleriyle aynı şeyleri söylememe rağmen karar kısmında sözleşmeli personel (memur) olarak çalışabilir diye başlamışlar geri kalan kısmı diğer arkadaşlarla aynı şekilde. Onlarda ise uçak teknisyeni olur diye yazmışlar.