Ben daha önce birkaç ay oldu sanırım gy ve gi testlerine girdim başka ilana başvurmuştum. 4 gün önce cumartesi günü gece değerlendirme tamamlandı yazdı hypeak sitesinde. Acaba direk geçtim mi yoksa o başka birşey miydi bilmiyorum. Çünkü bana da gelmedi ki diğer thy ilanların hepsinde en azından gy gi gelirdi.
 
Bencede umudu kaybetmeye gerek yok o yerin belli bir kapasitesi var o kapasite dolduğu için büyük ihtimalle haftaya kalmıştır benim adım y harfiyle başlıyor bi de
 
Bana gelmedi bende başvurmuştum. Başka gelmeyen var mı? Bi de ilk online test olması gerekiyor du diye biliyorum direkt yerlerine mi çağırdılar sizleri?
Henüz bana da mail gelmedi, geçen hafta pazartesi günü başvuruyu göndermiştim. Değerlendirme kısmına gelince tamamlandı yazıyor detaya tıklayınca "Üzerinize atanmış bir değerlendirme bulunmamaktadır." kısmı çıkıyor sadece
 
Ben daha önce birkaç ay oldu sanırım gy ve gi testlerine girdim başka ilana başvurmuştum. 4 gün önce cumartesi günü gece değerlendirme tamamlandı yazdı hypeak sitesinde. Acaba direk geçtim mi yoksa o başka birşey miydi bilmiyorum. Çünkü bana da gelmedi ki diğer thy ilanların hepsinde en azından gy gi gelirdi.
Bilgim yok açıkçası. Bende ilk olarak değerlendirme tamamlandı yazdı birkaç gün sonra da sınav daveti geldi.
 
  • Like
Tepkiler: menescan
Belki de olmamıştır yapacak bir şey yok kötüye hazırla kendini olursa mutlu olursun belki parti parti alacaklardır sınava.
 
Henüz bana da mail gelmedi, geçen hafta pazartesi günü başvuruyu göndermiştim. Değerlendirme kısmına gelince tamamlandı yazıyor detaya tıklayınca "Üzerinize atanmış bir değerlendirme bulunmamaktadır." kısmı çıkıyor sadece
Bende de uzerinize atanmış bir değerlendirme bulunmamaktadir diyor ama sınava çağırdılar. Sanırım değerlendirme tamamlandı yazan herkesi cagiracaklar ama henüz tarihi belli olmamistir mail gelmeyenlerin
 
Hocam kafalarına göre elemiyorlar ilk etapta şartları karşılıyorsan eğer elbette ki gelecektir sınav maili @admin daha iyi bilir
Belki şöyle olabilir. Atıyorum sınava 1200 kişi cagrilacaktir ama başvuru 2500 dür en uygun olan 1200 kişiye mail gidebilir kalanı elenir. Bu tamamen benim tahminim bilgi degil yani
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.