İngilizce b2-c1 çok değil mi sanki uçuş ekibine eleman alıyorlar. sizin nasıl geçti? İngilizceniz iyi miydi. bi de hocam çok kalabalık mıydı yani bütün pcler doldu mu?
Valla kabin memuru sorularını çözdüm ben internette onlardan bir değil iki tık zor geldi bana ama havuz var sanırım kimi arkadaşa kolay gelmiş ingilzice. Şans demek ki. Tüm soruları işaretledim ben ama muallakta bırakan sorular vardı
 
İngilizce b2-c1 çok değil mi sanki uçuş ekibine eleman alıyorlar. sizin nasıl geçti? İngilizceniz iyi miydi. bi de hocam çok kalabalık mıydı yani bütün pcler doldu mu?
Kalabalıktı sanırım sadece bugün sınava giren 1000 kişiye yakın vardır tahminlerimce ve bilgisayarlar doluydu hep
 
Ben de sınav davet mailini aldım sonunda, tahmin ettiğimiz gibi haftalara bölmüşler. Mail gelmiş ve gelecek olan arkadaşlara şimdiden başarılar dilerim
 
bana da geldi mail. her gün 1000 kişi olsa 2 haftada 4bin kişi olur cumartesi ve pazarlar ya sadece. günde 5 oturum yapılıyor galiba her oturumda en az 200 kişi vardır. En çok merek ettiğim kaç kişi alacaklar acaba 😅
 
adminin paylaştığı pdf dışında başka kaynak yok mu genel yetenek için?
Ayrıca İngilizce de uzun paragraflar çıkıyor mu? yoksa dil bilgisi ve kelime bilgisi mi hep
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.