Merhaba arkadaşlar , daha önceki alımda başvuru yapmıştım ben ve beni almışlardı mesela ben gitmedim ocaktan önceki alımda işte. Ocakta zam geleceğini söylemişlerdi ve yapılan zammı zerre beğenmedim. çünkü orada çalışan aktif arkadaşım var güvenlik olarak zamlı maaşı söyleyince ben dedim mevcut yerimi ikramiye için bırakıp oraya asla gelmem dedim. 20.300 TL maaş vermişlerdi o zaman. Arkadaşlar birşeyi ne kadar çok istemezseniz o iş o kadar olur net bir şekilde söyleyim size . Beni mülakata çağırdıklarında benim içimden hiç gitmek gelmiyordu ve yolda çok yakınımın kanser haberini aldım moral alt üst gittim mülakata ben 35 yaşındayım ve mülata giren çocukların hepsi daha askerlik bile yapmamıştı gelmiş bana askerlik sorusu soruyor neden orada kalmadın geldin filan doğuda yapmıştım ben üs bölgesinde askerlik. Dedim önce sen askerlik yap sonra bana askerlik sorusu sor dedim ve mülakat inanılmaz benim ters ve kötü geçmişti bana göre tersledim hep çünkü konuşmalarda. Bizi niye seçiyorsunuz diyor mesela dedim para için ne için olacak başka daha iyisiniz daha garanti firmasınız başka bi nedeni yok thy karşı bir aşk beslemiyorum tıpkı sizler gibi para için buradayım dedim. kasmayın o yüzden rahat olun ve beni aldıklarını söylediler mülakattan 1 ay sonra ben gelmiyorum istemiyorum dedim adam hatta nasıl gelmezsiniz herkes burayı istiyor dedi, dedim ben istemiyorum maaşlarınız çok kötü sabahın 5 de kalkıcam sözde 8 saat ama yolla erken kalkma ile 12 saat çalışacağım dedim bi düşün isterseniz dedi ertesi gün yine aradı ısrarla gelmemi istediler. benim gittiğim zamanda alım yapılanların çoğunu çıkarmışlar zaten beğenmemişler o yüzden tekrar alım yapıyorlar. tpss sertifikam da yok benim. hatta bana mülakatta sordular sertifikan varmı diye o kafa ile ben o ne ki dedim bilmiyorum onun ne olduğunu dedim siz düşünün. Benim tek artım içerde çalışan arkadaşın varmı dedi ,güvenlik bide teknik kısımda var dedim onların ismini verdim bu yani. bana bide mülakatta diyorki bizimde garantimiz yok kovabiliriz çıkabilirsin :) haftanın 6 günü çalışma sözde 8 saat ama 12 saat bana göre umduğunuz gibi mükemmel şartları olan bir yer değil bana göre 2023 de kurulmuş yan taşeron bir firma yani garantiniz yok thy personeli gibi oradan kovulmam çıkarılmam gibi.
 
Geçtiğimiz Cumartesi günü, değerlendirme merkezi kısmına Kişilik Envanteri (PiT) değerlendirmesi de atandığını gördüm.
Ancak tarafınıza atanan değerlendirmeler 24 Mayıs 2024 tarihinde sona erecektir uyarısı gözüküyor hala.
Ben sistemi her gün kontrol ediyorum ve daha önce atanan üç adet değerlendirme vardı sadece (Genel Yetenek-İngilizce ve Veri Algılama ve Dikkat Testi) onları da Mayıs ayında tamamlamıştım.
Değerlendirme Merkezi Durum-Detay kısmında Devam Ediyor ve Devam Et uyarıları var. @admin konuyla ilgili sizin bir bilginiz var mı? Yanlışlık mı var acaba yoksa tarihi güncelleyecekler mi?
 
Geçtiğimiz Cumartesi günü, değerlendirme merkezi kısmına Kişilik Envanteri (PiT) değerlendirmesi de atandığını gördüm.
Ancak tarafınıza atanan değerlendirmeler 24 Mayıs 2024 tarihinde sona erecektir uyarısı gözüküyor hala.
Ben sistemi her gün kontrol ediyorum ve daha önce atanan üç adet değerlendirme vardı sadece (Genel Yetenek-İngilizce ve Veri Algılama ve Dikkat Testi) onları da Mayıs ayında tamamlamıştım.
Değerlendirme Merkezi Durum-Detay kısmında Devam Ediyor ve Devam Et uyarıları var. @admin konuyla ilgili sizin bir bilginiz var mı? Yanlışlık mı var acaba yoksa tarihi güncelleyecekler mi?
Evet banada atanmış bu ne demek oluyor @admin
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.