Ben meslek ayıracaklarını sanmıyorum ilanda Önlisans tercihen Lisans mezunu diyordu. İş deneyimi konusunda havacılık veya ilandaki birimlerle alakalı tecrübesi bulunanlara öncelik veriyor olabilirler ama ilanda deneyim istememişlerdi. Burdan sonra önceliği İstanbul'da yaşayanlara verirler gibi ve ihtiyaca göre alım devam edecek gibi geliyor bana. Yani şirket kendi içinde büyüdükçe,sorumluluk arttıkça alımlar devam edecek gibi geliyor çünkü başvurular kapanalı ve sınava gireli 1 ay olacak hala ses yok. Thy ve iştiraklerinde süreç çok yavaş işliyor,Tgs ve Thy süreçlerim de aylar sürmüştü keşke süreçler biraz daha şeffaf olsa.