arkadaşlar 7 şubatta mülakata girmiştim bana 2 gün önce sağlık tetkikleri için mesaj geldi. bugün öğlen de diğer evraklar için sms geldi. birşey sormak istiyorum.
gelen smsde fotoğrafla ilgili
" Fotoğraflarınızın Biyometrik Olmasına Dikkat Etmenizi, Arka Tarafı Beyaz Fon Sakal Tıraşı Olunmuş Saçlar Toplu Beyaz Gömlek Ve Erkekler Kravatlı Olacak Şekilde Fotoğraf Ölçüleri 50x60 Ebadında Fotoğraf Çekiminin Gerçekleşmesini" şeklinde bir ibare var.
kadın erkek ayrımını çok anlayamadım mesakdan açıkcası. fotoğrafın kadınlar için de beyaz gömlekli ve saç toplu mu olması gerekli acaba yanlış mı anlıyorum?