Merhaba, bu inanılmaz önemli bir konu. Şuanda aktif bir iş hayatım var. Ben daha dönüş almadım ama olumlu bir dönüşte yarın eğitime gelin derlerse böyle bir imkanım yok. Bugün istifa etsem bile 15 gün ihbar süresi oluyor doğal olarak. Umarım bu bir sorun teşkil etmez ve çalışanlar için ayrı bir politikaları vardır. Bu beni aşırı derecede endişelendiriyor şuanda. Bilgisi olan varsa yardımcı olursa çok sevinirim.Merhabalar, öncelikle tebrik ederim. Olumlu dönüş alan arkadaşların içerisinde aktif çalışan, son 30 günde sigorta girişi olan var mı acaba? Halihazırda çalışıyor olmak olumsuz etkiler mi? Bilgilendirebilirseniz sevinirim.