Tebrikler ayni sekilde benide arayip yarin sa ah 8 de egitime katilip katilamicagimi sordular bende saglik tetkikleri icin nasıl yapacagimi sordugumda yarin buraya geldiginizde detayli bilgi verirler dendiMerhaba herkesi tebrik ederim sonrasında beni aradılar SMS ten sonra yarın sekizde eğitime katılın dediler ama istenilen testleri cumartesi teslim etmemiz lazım anlaşmalı bir kurum var mı birinci sorum ikinci sorum da yarın eğitime gidersek ne ara kan verebileceğiz yarın dede eğitimi ama ben mi yanlış anladım acaba