Ben almadım sms istanbul içinSmsler herkese geldi sanırım
Ben almadım sms istanbul içinSmsler herkese geldi sanırım
SMS banada gelmediTgs yer hizmetleri Yolcu Hizmetleri memuru Form Doldurma Smsi Almayanlar bu konu altından birbirini haberdar edebilir.
Benim düşüncem smsler gönderilmeye devam edecektir. Ancak sms almayanlar buradan haberleşirlerse en azından kaç kişi var nasıl bir süreç izlenecek nasıl çözüme kavuşacak anlaşılır.
Sadece Yolcu hizmetleri memuru pozisyonuna başvuru yapanlar yazsınlar. Ve mesajlarında hangi il olduğunu da belirtsinler.
Ben iyi yaptım diye hatırlıyorumBen çok iyi işaretlemedim iyi işaretledim bana geldi. bence bekleyin bir süre. birileri de adrese göre atıyor muhtemelen falan demiş sitede ben istanbulda olmamama rağmen. Yanlış ve yanıltıcı bilgi çoğalıyor
Keşke referans yazsaydınız ben okuldan hocamı ve ablamı yazmıştım, İngilizce seviyemi iyi olarak işaretledim. Fotoğrafı yüklerkende vesikalık mı değil mi ona bile dikkat etmedim öyle yükledim gerekli bilgileri doğru doldurdum. İlk başvuruşumdu ve sms geldi bana çarşamba günüydü sanırım.Ben formu disaridayken doldurduğum için referans vs yazamadım bir sorun olur mu?
Sayfada süre sınırı koydukları için sayfa eve gidince sayfa tekrar açılmaz diye korkmuştum bayağı hızlı doldurdum yoksa çok referans vardı yazacak :'((Keşke referans yazsaydınız ben okuldan hocamı ve ablamı yazmıştım, İngilizce seviyemi iyi olarak işaretledim. Fotoğrafı yüklerkende vesikalık mı değil mi ona bile dikkat etmedim öyle yükledim gerekli bilgileri doğru doldurdum. İlk başvuruşumdu ve sms geldi bana çarşamba günüydü sanırım.
Sayfada süre sınırı koydukları için sayfa eve gidince sayfa tekrar açılmaz diye korkmuştum bayağı hızlı doldurdum yoksa çok referans vardı yazacak :
Sayfada süre sınırı koydukları için sayfa eve gidince sayfa tekrar açılmaz diye korkmuştum bayağı hızlı doldurdum yoksa çok referans vardı yazacak :'((
Babada gelmedi lise mezunu olduğum içinmiş acaba Arnavutköy’den yazıyorumTgs yer hizmetleri Yolcu Hizmetleri memuru Form Doldurma Smsi Almayanlar bu konu altından birbirini haberdar edebilir.
Benim düşüncem smsler gönderilmeye devam edecektir. Ancak sms almayanlar buradan haberleşirlerse en azından kaç kişi var nasıl bir süreç izlenecek nasıl çözüme kavuşacak anlaşılır.
Sadece Yolcu hizmetleri memuru pozisyonuna başvuru yapanlar yazsınlar. Ve mesajlarında hangi il olduğunu da belirtsinler.
Zaten dtm ye giderken cv götürmüyor muyuz, orada kendi cvmizde referans kısmını okur IKKeşke referans yazsaydınız ben okuldan hocamı ve ablamı yazmıştım, İngilizce seviyemi iyi olarak işaretledim. Fotoğrafı yüklerkende vesikalık mı değil mi ona bile dikkat etmedim öyle yükledim gerekli bilgileri doğru doldurdum. İlk başvuruşumdu ve sms geldi bana çarşamba günüydü sanırım.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.