Mülakatların başlamamasının bir diğer sebebide maaşlara yapılacak zam oranının belli olmamasından kaynaklı büyük ihtimal çünkü mülakatta maaşlar konusunda bilgi veriyorlar zam oranı ve yeni maaşlar şekillenmeden bir bişg veremezler onuda bekliyorlar bence
 
Tgs yer hizmetleri Yolcu Hizmetleri memuru Form Doldurma Smsi Almayanlar bu konu altından birbirini haberdar edebilir.

Benim düşüncem smsler gönderilmeye devam edecektir. Ancak sms almayanlar buradan haberleşirlerse en azından kaç kişi var nasıl bir süreç izlenecek nasıl çözüme kavuşacak anlaşılır.

Sadece Yolcu hizmetleri memuru pozisyonuna başvuru yapanlar yazsınlar. Ve mesajlarında hangi il olduğunu da belirtsinler.
SMS banada gelmedi
 
  • Like
Tepkiler: Mahone
Ben formu disaridayken doldurduğum için referans vs yazamadım bir sorun olur mu?
Keşke referans yazsaydınız ben okuldan hocamı ve ablamı yazmıştım, İngilizce seviyemi iyi olarak işaretledim. Fotoğrafı yüklerkende vesikalık mı değil mi ona bile dikkat etmedim öyle yükledim gerekli bilgileri doğru doldurdum. İlk başvuruşumdu ve sms geldi bana çarşamba günüydü sanırım.
 
Keşke referans yazsaydınız ben okuldan hocamı ve ablamı yazmıştım, İngilizce seviyemi iyi olarak işaretledim. Fotoğrafı yüklerkende vesikalık mı değil mi ona bile dikkat etmedim öyle yükledim gerekli bilgileri doğru doldurdum. İlk başvuruşumdu ve sms geldi bana çarşamba günüydü sanırım.
Sayfada süre sınırı koydukları için sayfa eve gidince sayfa tekrar açılmaz diye korkmuştum bayağı hızlı doldurdum yoksa çok referans vardı yazacak :'((
 
Tgs yer hizmetleri Yolcu Hizmetleri memuru Form Doldurma Smsi Almayanlar bu konu altından birbirini haberdar edebilir.

Benim düşüncem smsler gönderilmeye devam edecektir. Ancak sms almayanlar buradan haberleşirlerse en azından kaç kişi var nasıl bir süreç izlenecek nasıl çözüme kavuşacak anlaşılır.

Sadece Yolcu hizmetleri memuru pozisyonuna başvuru yapanlar yazsınlar. Ve mesajlarında hangi il olduğunu da belirtsinler.
Babada gelmedi lise mezunu olduğum içinmiş acaba Arnavutköy’den yazıyorum
 
Keşke referans yazsaydınız ben okuldan hocamı ve ablamı yazmıştım, İngilizce seviyemi iyi olarak işaretledim. Fotoğrafı yüklerkende vesikalık mı değil mi ona bile dikkat etmedim öyle yükledim gerekli bilgileri doğru doldurdum. İlk başvuruşumdu ve sms geldi bana çarşamba günüydü sanırım.
Zaten dtm ye giderken cv götürmüyor muyuz, orada kendi cvmizde referans kısmını okur IK
Seminer kısmına da sadece 5 tane yazabiliyorduk daha fazla yazdırmıyordu
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.