Merhaba benı dün arayıp Çarşamba gün ki egıtım perşembeye alındı dediler. Bugün öğleden önce aramışlar ama telefon sessizde olduğu ıcın gormedım aramayı. Bugün aranan oldu mı acaba ?
teyit amaçlı aramışlardır beni de sabah aradılar
 
Arkadaşlar tgs den ulaşabileceğim bir numara var mı acaba direk insan kaynakları ya da yetkili birisine bugün aradılar açamadım arayınca da ulaşamadım
 
  • Like
Tepkiler: şanssızbedevi
aynen benimde normalde egıtım 6 sınddaydı 7 ye alındıdı diye aradılar sonra ıskurdan mesaj geldi. işte 6 sında düzenlenen egıtımın iptali için gelmiştir. çünkü pazartesi saglık belgesini teslim eden arkadasım oldu ona bugun 7 sı ısın donuk yapıldı herkesi aynı güne yetıstırmeye çalışıyorlardır o yüzden degıstı
Merhaba benı dün arayıp Çarşamba gün ki egıtım perşembeye alındı dediler. Bugün öğleden önce aramışlar ama telefon sessizde olduğu ıcın gormedım aramayı. Bugün aranan oldu mı acaba ?
Pazartesi evrak teslim etmiştim bugun aradılar 7sinde egitim baslayacak diye
Merhaba bugünkü eğitim kaç kişilikti. Ve yetkili birine sorabilir misiniz devam edecek mi mülakatlar. Lütfen bizde merakla haber bekliyoruz
 
Eğitim haftada kaç gün ve kaç saat acaba? Ulaşımı kendimiz mi sağlıyoruz birde
 
Arkadaşlar biz daha bugün yeni başladık kuyumcu kent ve SGhm olarak ayrılmıştı bizden önce başlayan arkadaşlar şu anda ne durumdasınız eğitim sınıflarına geçtiniz mi??
 
merhaba giriş evraklarımı teslim edemedim çalıştığım için acaba halen evrak teslim kabulü oluyor mu salı günü teslim edeceğim eğer olursa bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yanıtlarsanız çok memnun olurum çünkü şirkete hiçbir şekilde ulaşamadım
 
Eğitimdeki arkadaşlar, bundan sonra mülakat sonrası dönüş bekleyenler için herhangi bir duyum aldınız mı? Yeni bir eğitim sınıfı açılacak mı acaba?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.