Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba benı dün arayıp Çarşamba gün ki egıtım perşembeye alındı dediler. Bugün öğleden önce aramışlar ama telefon sessizde olduğu ıcın gormedım aramayı. Bugün aranan oldu mı acaba ?
aynen benimde normalde egıtım 6 sınddaydı 7 ye alındıdı diye aradılar sonra ıskurdan mesaj geldi. işte 6 sında düzenlenen egıtımın iptali için gelmiştir. çünkü pazartesi saglık belgesini teslim eden arkadasım oldu ona bugun 7 sı ısın donuk yapıldı herkesi aynı güne yetıstırmeye çalışıyorlardır o yüzden degıstı
Merhaba benı dün arayıp Çarşamba gün ki egıtım perşembeye alındı dediler. Bugün öğleden önce aramışlar ama telefon sessizde olduğu ıcın gormedım aramayı. Bugün aranan oldu mı acaba ?
Arkadaşlar biz daha bugün yeni başladık kuyumcu kent ve SGhm olarak ayrılmıştı bizden önce başlayan arkadaşlar şu anda ne durumdasınız eğitim sınıflarına geçtiniz mi??
merhaba giriş evraklarımı teslim edemedim çalıştığım için acaba halen evrak teslim kabulü oluyor mu salı günü teslim edeceğim eğer olursa bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yanıtlarsanız çok memnun olurum çünkü şirkete hiçbir şekilde ulaşamadım
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.
Değerli Üyelerimiz, Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç
olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.