bugün tgsden aradılar eğitim perşembe gününe revize edilmiştir diye 1 saat sonra işkurdan mesaj geldi başvurunuz iptal edilmiştir diye
aynen benimde normalde egıtım 6 sınddaydı 7 ye alındıdı diye aradılar sonra ıskurdan mesaj geldi. işte 6 sında düzenlenen egıtımın iptali için gelmiştir. çünkü pazartesi saglık belgesini teslim eden arkadasım oldu ona bugun 7 sı ısın donuk yapıldı herkesi aynı güne yetıstırmeye çalışıyorlardır o yüzden degıstı
 
Benim anlamadığım şey aynı mesaj bana da geldi işkurdan ama ben başvuru yapmadım zaten güncel bi işim var IEP kapsamında da girmiyorum bize niye böyle bir mesaj geldi bizi de mi IEP kapsamında alacaklar anlayamadım
 
Benim anlamadığım şey aynı mesaj bana da geldi işkurdan ama ben başvuru yapmadım zaten güncel bi işim var IEP kapsamında da girmiyorum bize niye böyle bir mesaj geldi bizi de mi IEP kapsamında alacaklar anlayamadım
benimde öyle bende çalışıyordum banada geldi herkese bilgi amaçlı gelmiştir. bazı insanlara ulaşılamamıştır. fazla düşünmeyin
 
benimde öyle bende çalışıyordum banada geldi herkese bilgi amaçlı gelmiştir. bazı insanlara ulaşılamamıştır. fazla düşünmeyin
Ya valla bilemedim birden böyle mesaj gelince bi şaşırdım, IEP kapsamında alınsak herhalde bilgi verirlerdi ama zaten kriter olarak uymuyoruz. IEP ile alınanlara bilgi verilip onay alındı acaba onu öğreneyim bari
 
eğitime başladığımızda hallolur diye düşünüyorum
 
Merhaba benı dün arayıp Çarşamba gün ki egıtım perşembeye alındı dediler. Bugün öğleden önce aramışlar ama telefon sessizde olduğu ıcın gormedım aramayı. Bugün aranan oldu mı acaba ?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.