aynen benimde normalde egıtım 6 sınddaydı 7 ye alındıdı diye aradılar sonra ıskurdan mesaj geldi. işte 6 sında düzenlenen egıtımın iptali için gelmiştir. çünkü pazartesi saglık belgesini teslim eden arkadasım oldu ona bugun 7 sı ısın donuk yapıldı herkesi aynı güne yetıstırmeye çalışıyorlardır o yüzden degıstıbugün tgsden aradılar eğitim perşembe gününe revize edilmiştir diye 1 saat sonra işkurdan mesaj geldi başvurunuz iptal edilmiştir diye