Evet ben de hastalıktan dolayı doktor onayı alamamıştım, çalışabilir raporunu direkt doktora teslim ettim. Yarım saat bekletti beni birileriyle konuştu, raporun fotokopisini aldı. Olumlu olumsuz? diye sorduğumda da İK bilir ben bilmem eve git haber bekle dedi. Hala da arayan soran olmadı. 3 gün önce teslim ettim, yarın gidip yüz yüze sorayım en iyisi. Sizin adınıza da çok sevindim, tebrik ederim. Eğitim 2 mayısta mı başlayacak?
Doktor yoktu ben verdiğimde sonradan arayacağız dediler ertesi gün aradılar doktor olumluya çevirdi diye haber verdiler.
Sizinde sıkıntınız vardı sizde benim gibi gidip konuştunuz galiba