Evet ben de hastalıktan dolayı doktor onayı alamamıştım, çalışabilir raporunu direkt doktora teslim ettim. Yarım saat bekletti beni birileriyle konuştu, raporun fotokopisini aldı. Olumlu olumsuz? diye sorduğumda da İK bilir ben bilmem eve git haber bekle dedi. Hala da arayan soran olmadı. 3 gün önce teslim ettim, yarın gidip yüz yüze sorayım en iyisi. Sizin adınıza da çok sevindim, tebrik ederim. Eğitim 2 mayısta mı başlayacak?
Doktor yoktu ben verdiğimde sonradan arayacağız dediler ertesi gün aradılar doktor olumluya çevirdi diye haber verdiler.

Sizinde sıkıntınız vardı sizde benim gibi gidip konuştunuz galiba
 
Evet ben de hastalıktan dolayı doktor onayı alamamıştım, çalışabilir raporunu direkt doktora teslim ettim. Yarım saat bekletti beni birileriyle konuştu, raporun fotokopisini aldı. Olumlu olumsuz? diye sorduğumda da İK bilir ben bilmem eve git haber bekle dedi. Hala da arayan soran olmadı. 3 gün önce teslim ettim, yarın gidip yüz yüze sorayım en iyisi. Sizin adınıza da çok sevindim, tebrik ederim. Eğitim 2 mayısta mı başlayacak?
Teşekkür ederim inşallah sizinde olumlu olur. Eğitim için ararlar dedi henüz belli değil tarih
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.