Diyelim gayet memnun kaldılar işimden her türlü kadroya alıyorlar yani doğru mudur? Yoksa her şeyi muntazam yapmana rağmen alınmama ihtimali de var mı?
Şeflerine falan danışıyorlar alıyorla ya kolay kolay almamazlık yapmazlar işini düzgün yaptığın disiplinli olduğun sürece sorun olmaz
 
2 ay deneme süresi her şirkette olur aslında genel prosedür böyledir. Bu iki ay hem çalışan için hem de şirket için deneme süresi olarak geçer.
 
Diyelim gayet memnun kaldılar işimden her türlü kadroya alıyorlar yani doğru mudur? Yoksa her şeyi muntazam yapmana rağmen alınmama ihtimali de var mı?
İşini düzgün muntazam Bi şekilde yapsanda işe alınmama ihtimalin var şu 2 ila 6 ay olayı demis birileri 2 ay demislerse 2 ay deneme süresi olabilir benim olduğum dönemde insanları 6 ay calistirip gönderdiler misal bizde 6 aydı içlerinde 5 6 dil bilende vardı işini düzgün yapanda ama alinmadilar kadroya gecirmediler yani bunu kabul edip bunu göze alıp baslamalisiniz işe çünkü zaten aldikalrini geri gönderecekler ama dayısı olan kalacak
 
Arkadaşlar şefker değerlendirme yapar ve en düşük notu alan personel gönderilir. Şeflere sizler hakkında personel değerlendirme formu iletilir onların verdikleri notlara göre kalıp gideceğiniz belirlenir.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.