Yanlış hatırlamıyorsam genel yetenek için 30 soru sorulup 30 dk veriliyor ingilizce için 30 soru 25 dk tam terside olabilir
 
Soyut analiz, mantık ve şekiller ağırlıklı çıkıyor. Tamamen süre yönetmeye yönelik sorular. İnternet üzerinden benzer soru tiplerine ulaşabilirsiniz.
 
Soyut analiz, mantık ve şekiller ağırlıklı çıkıyor. Tamamen süre yönetmeye yönelik sorular. İnternet üzerinden benzer soru tiplerine ulaşabilirsiniz.
Detaylar ve zamanınız için teşekkür ederim, mümkünse benzer soru tiplerine dair örnek linkleri paylaşır mısınız? Soyut analiz, mantık yazdığımda çok veri bulamadım yani gidip de A kesişim B gibi sorular sormaz değil mi?
 
her sınavda kaç soru soruluyor, süreleri ne kadar, mantık ve matematik soruları için örnek verme şansınız var mı? ingilizce sınavı shgm’nin yaptığına benzer mi? iyi dilekleriniz ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim
Soruları hatırlamıyorum 30 soru 30 dkkaydı yanlış hatırlamıyorsam
 
her sınavda kaç soru soruluyor, süreleri ne kadar, mantık ve matematik soruları için örnek verme şansınız var mı? ingilizce sınavı shgm’nin yaptığına benzer mi? iyi dilekleriniz ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim
Süre sıkıntısı çekmediğin sürece ingilizceyi yapabilirsin.Ama tabii B1-B2 seviyesi olarak söylüyorum bunu.Hayır Shgm'nin yaptığına benzer yanı yok denilecek kadar az ne yazık ki . 25 genel yetenek 30 ingilizce sorusu oluyor .Dakikaları 25-25 olarak belirtiliyor.Dediğim gibi tamamen süre kullanımına ve mevcut işlem ve bilgi hızına bağlı bir sınav
 
Süre sıkıntısı çekmediğin sürece ingilizceyi yapabilirsin.Ama tabii B1-B2 seviyesi olarak söylüyorum bunu.Hayır Shgm'nin yaptığına benzer yanı yok denilecek kadar az ne yazık ki . 25 genel yetenek 30 ingilizce sorusu oluyor .Dakikaları 25-25 olarak belirtiliyor.Dediğim gibi tamamen süre kullanımına ve mevcut işlem ve bilgi hızına bağlı bir sınav
Genel yetenek 25, genel İngilizce 30 dk evet, B1-B2 seviyelerinde soruldu. Dediğiniz gibi SHGM ile alakalı sorular yoktu, genel yetenekte zor soruları sona bırakınca süreyi ucu ucuna yetiştirebildim, işlem hızı ve kafa karıştırıcı sorular mevcuttu. Tam da olması gereken oldu. Değerli bilgileriniz için çok teşekkür ederim.
 
Teknik destek personeli nisan mayıs aylarında mülakata çağırılacaksınız maili alıp halen çağırılmadım mülakata çağırılan var mı?
hala çağırılmayan var mı? bana da nisan mayıs ayı maili fakat çağırılmadım daha.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.