Bilmiyorum geçen sene mülakatım böyleydi.Ben uçak teknolojisi mezunuydum başka bölüm mezunu arkadaşlarda vardı aynısı yapıldı.Her bölüm için aynı değildir dimi ? Acaba birim birim mi dönüş yapiyorlar
Bilmiyorum geçen sene mülakatım böyleydi.Ben uçak teknolojisi mezunuydum başka bölüm mezunu arkadaşlarda vardı aynısı yapıldı.Her bölüm için aynı değildir dimi ? Acaba birim birim mi dönüş yapiyorlar
Teşekkür ederim, teknik resimde önden çizmeyi direkt kalemle göründüğü gibi çizmemizi mi istiyor yoksa pergel vs kullandırtıyorlar mı?başarılar... kumpas-mikrometre kullanmayı öğrenin ölçüm yaptıracaklar.ufak bir teknik resim var onun önden görünüşünü çizdirecekler.matkap ucu seçtirip saç deldiriyorlar sadece tutuşunu bakıyorlar. eğe (törpü) tutuşunada bakıyorlar. sonrasında insan kaynaklarıyla görüşüyorsun.
sadece göz kararı çiziyorsun kenarlarada kaç cm oldugunu yazıyorsun...Mülakattan sonrada bizi bilgilendirirsen sevinirim.Teşekkür ederim, teknik resimde önden çizmeyi direkt kalemle göründüğü gibi çizmemizi mi istiyor yoksa pergel vs kullandırtıyorlar mı?
Bu dediklerniz harici başka bir şey yaptırıyorlar mı? Tabikide direkt bilgilendireceğim ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.sadece göz kararı çiziyorsun kenarlarada kaç cm oldugunu yazıyorsun...Mülakattan sonrada bizi bilgilendirirsen sevinirim.
Sadece dediklerimi yaptırdılar.Sonrasında İnsan kaynakları ile görüştüm.İnsan kaynaklarıda klasik kendini tanıt diyor öyle sohbet şekilleniyor.Senden ingilizce dökümanlara göre iş yapmanı ve takım halinde çalışmanı bekliyorlar.Bir sorun halinde ne yapacagını anlamaya çalışıyorlar.En sonda önündeki kağıtlardan numaralı cümlelerden 2 tane ingilizce cümleyi türkçeye çeviriyorsun.Bu dediklerniz harici başka bir şey yaptırıyorlar mı? Tabikide direkt bilgilendireceğim ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.
Peki siz mülakata ne zaman girdiniz ve nasıl sonuçlandı ? Bide bir sorun daha var giyinişe önem veriyorlar mı? Bazı yazılar okudum takım elbise giyin etkisi olur vs diye neticede takım elbise ile saç delecek halim yokSadece dediklerimi yaptırdılar.Sonrasında İnsan kaynakları ile görüştüm.İnsan kaynaklarıda klasik kendini tanıt diyor öyle sohbet şekilleniyor.Senden ingilizce dökümanlara göre iş yapmanı ve takım halinde çalışmanı bekliyorlar.Bir sorun halinde ne yapacagını anlamaya çalışıyorlar.En sonda önündeki kağıtlardan numaralı cümlelerden 2 tane ingilizce cümleyi türkçeye çeviriyorsun.
mülakata geçen sene girmiştim.Mülakattan 1 ay sonra olumlu-olumsuz dönüş yapıldı banada olumsuz dönmüşlerdi.Çoğu kişi gömlek+pantolon şeklinde gidiyordu.Peki siz mülakata ne zaman girdiniz ve nasıl sonuçlandı ? Bide bir sorun daha var giyinişe önem veriyorlar mı? Bazı yazılar okudum takım elbise giyin etkisi olur vs diye neticede takım elbise ile saç delecek halim yoknormal giyinip gitsem olur diye düşünüyorum
Hiç bir zaman umudu kesmemeliyiz diye düşünüyorum. İnşallah her şey gönlünüzce olur. Çok teşekkür ederim ilginiz ve yanıtlarınız için.mülakata geçen sene girmiştim.Mülakattan 1 ay sonra olumlu-olumsuz dönüş yapıldı banada olumsuz dönmüşlerdi.Çoğu kişi gömlek+pantolon şeklinde gidiyordu.
Evet çok fazla bekleyen var.İyi günler bana ve arkadaşıma henüz sınav daveti bile gelmedi, başka sınav daveti bekleyenler var mı acaba
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.