Sınavdan olumlu sonuç alıp, nisan-mayıs ayında mülakat için çağıralacaksınız maili alıp geri dönüş alan var mı?
Çok sevindim senin adına umarım zorluk çıkmadan tamamlarsın sürecini.19.04.2024 yani bu güne kadar sağlık sağlık kurulu raporunu teslim etmemi istediler. Bayrama denk geldiği için randevu bulmam çok zor oldu ama çok şükür halledebildim. son randevum dündü ve dün bütün raporları toplayıp bana verilen mail adresine gönderdim. Sağlık muayenesi ve evrak teslimi için bir planlama yapılıp e posta yoluyla bildirecekler şuanda planlama yapılıp bana bildirmelerini bekliyorum. Planlama yapıldığı gün gideceğim sağlık kurulu raporlarını ve evrak tesliminde istenilen evrakları teslim edeceğim. Orda da bir muayeneye gireceğim ve sonrasında sağlık muayenem olumlu olursa evraklarımı İnsan Kaynakları teslim alacak. Şuan beklemedeyiz bakalım. İnşallah sağlık muayenesinden de olumlu olarak geçer işe girişim olur. Teşekkür ederim sorduğunuz için.![]()
Çok teşekkür ederim. Bir tek e nabızda alerjik astım hastalık girişi ve bir kere astım ilacı aldığım gözüküyor. Bu dediğim 2022 yılında olan bir şey. Sonrasında hiç astım ilacı kullanmadım hiç bir sorunum sıkıntımda yok çok şükür. Zaten eczaneden son 1 yıllık ilaç dökümü istediler onda da yok almadım çünkü. Umarım sıkıntısız sorunsuz halletmiş olurum. Çok teşekkür ederim desteğin için.Çok sevindim senin adına umarım zorluk çıkmadan tamamlarsın sürecini.
İçini rahat tut o tanılardan birşey olmaz yeni aldığın raporta sıkıntı çıkmadıysa.Çok teşekkür ederim. Bir tek e nabızda alerjik astım hastalık girişi ve bir kere astım ilacı aldığım gözüküyor. Bu dediğim 2022 yılında olan bir şey. Sonrasında hiç astım ilacı kullanmadım hiç bir sorunum sıkıntımda yok çok şükür. Zaten eczaneden son 1 yıllık ilaç dökümü istediler onda da yok almadım çünkü. Umarım sıkıntısız sorunsuz halletmiş olurum. Çok teşekkür ederim desteğin için.![]()
Çok özür diliyorum mesaj gözümden kaçmış. Yeni aldığım raporda her şey gayet iyi çıktı. Solunum Fonksiyon Testiminde çok çok güzel çıktığını söyledi tekniker. Hala beklemedeyim, evrak teslimi ve sağlık muayenesine gittiğimde muayenede belli olacak bakalım her şey umarım güzel sonuçlanır.İçini rahat tut o tanılardan birşey olmaz yeni aldığın raporta sıkıntı çıkmadıysa.
Önemli değil kardeşim.Çok iyi. Raporuözel hastaneden mi aldın devlet te zorunlumu ?Çok özür diliyorum mesaj gözümden kaçmış. Yeni aldığım raporda her şey gayet iyi çıktı. Solunum Fonksiyon Testiminde çok çok güzel çıktığını söyledi tekniker. Hala beklemedeyim, evrak teslimi ve sağlık muayenesine gittiğimde muayenede belli olacak bakalım her şey umarım güzel sonuçlanır.
Mailde ''Özel Hastane veya Devlet Hastanelerinden alınabilir.'' yazıyordu. Devlet Hastanesinde ne yazık ki halledemedim. Mecbur Özel Hastaneden almak zorunda kaldım.Önemli değil kardeşim.Çok iyi. Raporuözel hastaneden mi aldın devlet te zorunlumu ?
İyi ki özel hastaneden aldın. Devlet hastanelerinde bazen çok ayrıntılı bakıyorlar.Mailde ''Özel Hastane veya Devlet Hastanelerinden alınabilir.'' yazıyordu. Devlet Hastanesinde ne yazık ki halledemedim. Mecbur Özel Hastaneden almak zorunda kaldım.
Devlet hastanesi diye niyetlendim ama olmadı. Sağlık Kurulu Raporu için geldim dediğimde Göz Hastalıkları doktorumuz bugün yok ne zaman geleceği belli değil hasta olduğu için raporlu ama istiyorsanız başlatabiliriz dediler, bende Göz Hastalıklarına girmezsem ne anlamı kalıyor o zaman dediğimde yapacak bir şey yok işine geliyorsa tarzı bir geri dönüş aldım. Ardından 184 ü arayıp şikayet ettim. Madem böyle bir durum var doktorun yedeği yok insanlar işe giriş için bu raporu çıkartıyorlar e taktir edersiniz ki bize de bir tarih veriliyor o tarihe kadar teslim etmemiz gerekiyor dedim. Şuan raporu alamadığım için açıkta kaldım bu durum hakkında şikayet talebi oluşturulmasını istiyorum dedim. Bir gün sonra geri döndüler. Göz Hastalıkları doktorunun o güne ameliyatı olduğu için hastanede değildi dediler.İyi ki özel hastaneden aldın. Devlet hastanelerinde bazen çok ayrıntılı bakıyorlar.
Bu süreçleri çok iyi anlıyoeumaskeri mülakat için heyet raporu aldım 2 hafta sürdü nerdeyse doktor bulamıyosun imza attıracan öğlene kadar çalışıyorlar.İnşallah gelirsem özelden başka bir yerle uğraşmam eğer thy kabul ederse. Geçensene ilk işe girenleri zorunlu devlet hastanesi yapmışlardı sonraki girenleri özelide eklediler demekki kimse yetiştiremiyormuş.Devlet hastanesi diye niyetlendim ama olmadı. Sağlık Kurulu Raporu için geldim dediğimde Göz Hastalıkları doktorumuz bugün yok ne zaman geleceği belli değil hasta olduğu için raporlu ama istiyorsanız başlatabiliriz dediler, bende Göz Hastalıklarına girmezsem ne anlamı kalıyor o zaman dediğimde yapacak bir şey yok işine geliyorsa tarzı bir geri dönüş aldım. Ardından 184 ü arayıp şikayet ettim. Madem böyle bir durum var doktorun yedeği yok insanlar işe giriş için bu raporu çıkartıyorlar e taktir edersiniz ki bize de bir tarih veriliyor o tarihe kadar teslim etmemiz gerekiyor dedim. Şuan raporu alamadığım için açıkta kaldım bu durum hakkında şikayet talebi oluşturulmasını istiyorum dedim. Bir gün sonra geri döndüler. Göz Hastalıkları doktorunun o güne ameliyatı olduğu için hastanede değildi dediler.Gerçekten komik bir durum. Biri farklı diğeri farklı bir şey söylüyor ama mağdur olan taraf değişmiyor tabiki.
Kardeşim sana tavsiyem bu aşamaya geldiğinde Özelden de Devlet Hastanesinden de randevu oluşturman birisi olmazsa en azından diğeri olsun. Çünkü mail geldiğinde direkt randevu için arasan bile 1 hafta sonrasına veriyorlar genelde o yüzden çok sıkışıyorsun. Bende kendimi o şekilde garantiye aldım mecbur. Devlet Hastanesi olmadı Özel hastanede randevu bulamadığım için 3 güne yaymak zorunda kaldım ve aynı gün içerisinde raporları toparlayıp mail atmak zorunda kaldım ki gerçekten sıkışıyor.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.