Merhabalar, 9 martta girdiğim teknik destek personeli genel yetenek ve ingilizce sınavının sonucu 25 martta olumlu olarak sonuçlandı. İnsan kaynakları ve birim mülakatı nisan mayıs ayında yapılacak diye mail geldi. İngilizce ortalama A2 B1 seviyesinde idi. Dikkatli okunup yapılması gereken sorular var idi önceki ingilizce sınavına kıyasla. Genel yetenek sınavıda kişisel olarak zorlamadı pek, sıkıntısız yaptım diye düşündüm sınavdan çıkar çıkmaz emindim. Bir sorum var burada ki bilgi sahibi olanlara. Bu ünvanla tdp olarak işe girer isek uçak bakım teknisyeni bağlamında bir geleceğimiz olacak mı yada kendimizi geliştirip ünvan değiştirme gibi durum olabilir mi acaba? Çünkü hedefim yetkili uçak bakım teknisyeni olmak. Tdp olarak sabit kalırsam işe girmenin ne manası olur diye düşünüp duruyorum açıkçası, tdp olarak başvurmamın sebebi de lise mezunu olmam, üniversiteyi açıktan okuyorum. Teşekkürler şimdiden.