Anladım ilk envanter testi yapılıyordu ikincisi yeni bir uygulama olması lazım iyi olmuş aslında .Olumlu mülakat maili geldiğinde orda bize sistemde kişilik envanteri atandı ve bunu mülakat gününden önce yapmamız istenildi, bizde yaptık. Mülakat günü ise bu kişilik envanterinin detaylısını yaptılar. Geçen yılları bilmediğim için yorum yapamayacağım. Bize söylenen sizleri daha yakından tanımak ve hangi bölümlere daha uygun olduğunuzu görmek adına yaptığımız bir kişilik envanteri dediler.