Yok ben yaptığım şeyleri ayrıntılı söyledikten sonra sadece kumpas ile ölçüm yaptırdı.çok detaylı değil sanırım ya ben öyle yorumladım.mikrometre ile ölçüm yaptırmadılar galiba
Yok ben yaptığım şeyleri ayrıntılı söyledikten sonra sadece kumpas ile ölçüm yaptırdı.çok detaylı değil sanırım ya ben öyle yorumladım.mikrometre ile ölçüm yaptırmadılar galiba
Sen zabitlik yaptın sanırım.biz staja zor dayandık :d bilgin vardır o zamanYok ben yaptığım şeyleri ayrıntılı söyledikten sonra sadece kumpas ile ölçüm yaptırdı.
Zabitlik yapmadım bütün stajlarımı bitirdim. Zabit olarak çıkacaktım şirketi de hazırlamıştım ordakilerde okeydi ama bir kaç özel durum sebebiyle çıkmak istemedim karşıma da böyle bir durum çıkınca değerlendirmek istedim. Stajlarımı çok ağır tempoda yaptım ve çok verimli geçirdim. Boşta yattığım bir günüm olmadı. Açık deniz stajımıda 333 metrelik tankerde yaptım. 2. liği gelen 3. mühendise denk gelince ne kadar bilgi alabilirsem aldım tabiki. Kendi istirahatimden feragat edip 3. Mühendisle beraber gerek teorik gerek uygulamalı çalışıyorduk. Gerçekten verimli geçti o yüzden dolu doluyum. Mülakatta da karşıma böyle bi soru gelince affetmedim.Sen zabitlik yaptın sanırım.biz staja zor dayandık :d bilgin vardır o zaman
Ben şanssızdım bu konuda.zar zor bi koster bulabildim.orasida toplama yağcılıktan yetişen emeklilerin yeriydi.aşçı off a çekti belinde bıçaķlamı dolaşmadı olaylar olaylar fazla durmadan indim.başkada gemi bulamadim açıkcası bulduklarımda asgari bile vermeyen tipler.Zabitlik yapmadım bütün stajlarımı bitirdim. Zabit olarak çıkacaktım şirketi de hazırlamıştım ordakilerde okeydi ama bir kaç özel durum sebebiyle çıkmak istemedim karşıma da böyle bir durum çıkınca değerlendirmek istedim. Stajlarımı çok ağır tempoda yaptım ve çok verimli geçirdim. Boşta yattığım bir günüm olmadı. Açık deniz stajımıda 333 metrelik tankerde yaptım. 2. liği gelen 3. mühendise denk gelince ne kadar bilgi alabilirsem aldım tabiki. Kendi istirahatimden feragat edip 3. Mühendisle beraber gerek teorik gerek uygulamalı çalışıyorduk. Gerçekten verimli geçti o yüzden dolu doluyum. Mülakatta da karşıma böyle bi soru gelince affetmedim.![]()
Kısaca özetleyecek olursam bende bu konuda şanssızdım 333 metrelik tanker dediğime bakma 2003 yapım gemi. 6 aylık açık deniz stajım boyunca 4 tane deport gördüm kavgadan dolayı. Bunlardan birisi ise Aşcıydı ve süvari off a çekti gemiden ayrılana kadar yemek problemimiz oldu.Ben şanssızdım bu konuda.zar zor bi koster bulabildim.orasida toplama yağcılıktan yetişen emeklilerin yeriydi.aşçı off a çekti belinde bıçaķlamı dolaşmadı olaylar olaylar fazla durmadan indim.başkada gemi bulamadim açıkcası bulduklarımda asgari bile vermeyen tipler.
Mülakat sonucunuz açıklandı mı?Merhaba, 21.01.2024 tarihinde Teknik Destek Personeli ilanına başvurdum ve 14 Şubat 2024 tarihinde Genel Yetenek ve Genel İngilizce sınavına 17 Şubat 2024 için davet maili aldım. Mülakatım iyi geçmişti ve 1 Mart 2024 tarihinde ise Genel Yetenek ve Genel İngilizce Mülakatından olumlu dönüş aldım. Mailde 07.03.2024 tarihinde İnsan Kaynakları ve Birim Mülakatı için Sabiha Gökçen Hava Limanına davet edildim. Sisteme gerekli belgelerimi yükledim. Tarafıma Kişilik Envanteri tanımlandı onu da gün içerisinde yapacağım.
- İnsan Kaynakları ve Birim Mülakatına giren varsa mülakatı nasıl geçti, deneyimlerini bizimle paylaşabilir mi?
- Bu mülakattan sonra iş teklifi mektubu mu geliyor?
Bu konu altında birbirimize yardımcı olmayı umut ediyorum.
Teşekkür eder, iyi günler dilerim.
Merhaba, genel Yetenek ve Genel İngilizce mülakatımın sonucu olumlu şekilde açıklandı ve diğer mülakat olan İnsan Kaynakları ve Birim Mülakatına davet ettiler. 7 Martta girdim mülakata şuanda olumlu-olumsuz mailini beklemekteyim.Mülakat sonucunuz açıklandı mı?
Ne gibi sorular çıktı acaba?Dün genel yetenek ve ingilizce sınavına girdim.genel yetenek bence normaldi ama ingilizce baya zorladi beni.beklediğimden zordu açıkçası.
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.