Sen zabitlik yaptın sanırım.biz staja zor dayandık :d bilgin vardır o zaman
Zabitlik yapmadım bütün stajlarımı bitirdim. Zabit olarak çıkacaktım şirketi de hazırlamıştım ordakilerde okeydi ama bir kaç özel durum sebebiyle çıkmak istemedim karşıma da böyle bir durum çıkınca değerlendirmek istedim. Stajlarımı çok ağır tempoda yaptım ve çok verimli geçirdim. Boşta yattığım bir günüm olmadı. Açık deniz stajımıda 333 metrelik tankerde yaptım. 2. liği gelen 3. mühendise denk gelince ne kadar bilgi alabilirsem aldım tabiki. Kendi istirahatimden feragat edip 3. Mühendisle beraber gerek teorik gerek uygulamalı çalışıyorduk. Gerçekten verimli geçti o yüzden dolu doluyum. Mülakatta da karşıma böyle bi soru gelince affetmedim. :)
 
Zabitlik yapmadım bütün stajlarımı bitirdim. Zabit olarak çıkacaktım şirketi de hazırlamıştım ordakilerde okeydi ama bir kaç özel durum sebebiyle çıkmak istemedim karşıma da böyle bir durum çıkınca değerlendirmek istedim. Stajlarımı çok ağır tempoda yaptım ve çok verimli geçirdim. Boşta yattığım bir günüm olmadı. Açık deniz stajımıda 333 metrelik tankerde yaptım. 2. liği gelen 3. mühendise denk gelince ne kadar bilgi alabilirsem aldım tabiki. Kendi istirahatimden feragat edip 3. Mühendisle beraber gerek teorik gerek uygulamalı çalışıyorduk. Gerçekten verimli geçti o yüzden dolu doluyum. Mülakatta da karşıma böyle bi soru gelince affetmedim. :)
Ben şanssızdım bu konuda.zar zor bi koster bulabildim.orasida toplama yağcılıktan yetişen emeklilerin yeriydi.aşçı off a çekti belinde bıçaķlamı dolaşmadı olaylar olaylar fazla durmadan indim.başkada gemi bulamadim açıkcası bulduklarımda asgari bile vermeyen tipler.
 
  • Like
Tepkiler: xRonnie
Ben şanssızdım bu konuda.zar zor bi koster bulabildim.orasida toplama yağcılıktan yetişen emeklilerin yeriydi.aşçı off a çekti belinde bıçaķlamı dolaşmadı olaylar olaylar fazla durmadan indim.başkada gemi bulamadim açıkcası bulduklarımda asgari bile vermeyen tipler.
Kısaca özetleyecek olursam bende bu konuda şanssızdım 333 metrelik tanker dediğime bakma 2003 yapım gemi. 6 aylık açık deniz stajım boyunca 4 tane deport gördüm kavgadan dolayı. Bunlardan birisi ise Aşcıydı ve süvari off a çekti gemiden ayrılana kadar yemek problemimiz oldu. :) Hoş gerçi koltuk kumanyası geliyordu sadece yemek sorunumuz büyüktü ve iş yükü fazlaydı. Benim psikolojim bu durumlara aldırış etmez, pek etkilenmem ama diğerleri için durum aynı değildi herkes birbirine sarıyordu ki sende bilirsin sonrasında neler olduğunu. Tabi gemiye katılırken valizimin Hava Yolu şirketi tarafından kayıp edildiğini hesaba katmıyorum :) 2 ay valizsiz yaşamak durumunda kaldım. Şirketin ilgisizliği yüzünden bu da tabiki. Kurumsallık önemli, diyeceğim o ki umarım Türk Hava Yolları bizim için olumlu sonuçlanır ve Kurumsal bir yerde çalışırız. Neticede herkes ekmeğinin peşinde. İnsana verilen değer önemli. :)
 
Merhaba, 21.01.2024 tarihinde Teknik Destek Personeli ilanına başvurdum ve 14 Şubat 2024 tarihinde Genel Yetenek ve Genel İngilizce sınavına 17 Şubat 2024 için davet maili aldım. Mülakatım iyi geçmişti ve 1 Mart 2024 tarihinde ise Genel Yetenek ve Genel İngilizce Mülakatından olumlu dönüş aldım. Mailde 07.03.2024 tarihinde İnsan Kaynakları ve Birim Mülakatı için Sabiha Gökçen Hava Limanına davet edildim. Sisteme gerekli belgelerimi yükledim. Tarafıma Kişilik Envanteri tanımlandı onu da gün içerisinde yapacağım.

- İnsan Kaynakları ve Birim Mülakatına giren varsa mülakatı nasıl geçti, deneyimlerini bizimle paylaşabilir mi?
- Bu mülakattan sonra iş teklifi mektubu mu geliyor?

Bu konu altında birbirimize yardımcı olmayı umut ediyorum.

Teşekkür eder, iyi günler dilerim.
Mülakat sonucunuz açıklandı mı?
 
  • Like
Tepkiler: xRonnie
Dün genel yetenek ve ingilizce sınavına girdim.genel yetenek bence normaldi ama ingilizce baya zorladi beni.beklediğimden zordu açıkçası.
 
  • Like
Tepkiler: xRonnie
Tebrik ederim, umarım bütün mülakaları başarılı bir şekilde geçersiniz. Bu arada size bir sorum var herkesin genel yetenek ve genel ingilizce sınavının sonuçları sizde olduğu gibi 3 günde mi açıklanıyor bilginiz var mı?
 
  • Like
Tepkiler: xRonnie

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.