Tebrik ederim, umarım bütün mülakaları başarılı bir şekilde geçersiniz. Bu arada size bir sorum var herkesin genel yetenek ve genel ingilizce sınavının sonuçları sizde olduğu gibi 3 günde mi açıklanıyor bilginiz var mı?
Benim 10-15 gün arasında sonuçlanmıştı sanırım herkesde öyle.
 
Sizinle aynı gün sınava giren bir tanıdığınız var mı sizinle aynı gün girenlere geri dönüş yapıldı mu acaba
Tanıdığım yok. Bu konu altında bekleyen arkadaşlarda var onlarada büyük ihtimal dönüş olmadı çünkü dönüş yapılsaydı buraya mülakat maili veya olumsuz geldi diye yazarlardı.Bir tek xRonnie adlı arkadaşımız mülakata çağırıldı. Süreç normalden daha uzun sürdü. Normalde sınavdan 2 haftada olumlu-olumsuz mail atılırdı. Nerdeyse 3.5 hafta oldu.
 
  • Like
Tepkiler: xRonnie
Merhaba, genel Yetenek ve Genel İngilizce mülakatımın sonucu olumlu şekilde açıklandı ve diğer mülakat olan İnsan Kaynakları ve Birim Mülakatına davet ettiler. 7 Martta girdim mülakata şuanda olumlu-olumsuz mailini beklemekteyim.
Tdp için tam bölüm belirttiler mi mülakatta kompanenet veya yapısal tarzında?
 
  • Like
Tepkiler: xRonnie
Tdp için tam bölüm belirttiler mi mülakatta kompanenet veya yapısal tarzında?
Mülakatın başlangıcında bizi detaylı kişilik envanterine soktular, orada bize söylenen doğru şekilde cevaplandırmamızdı. Bu sonuçlara göre hangi bölüme daha uygun olduğumuzu belirleyeceklermiş. Harici insan kaynaklarında vs tam bölüm belirtmediler.
 
Mülakatın başlangıcında bizi detaylı kişilik envanterine soktular, orada bize söylenen doğru şekilde cevaplandırmamızdı. Bu sonuçlara göre hangi bölüme daha uygun olduğumuzu belirleyeceklermiş. Harici insan kaynaklarında vs tam bölüm belirtmediler.
Bu daha önce mülakat aşamasında yapılmamıştı sanırım. Yoğunluktan dolayı mı yapılıyor acaba.
 
  • Like
Tepkiler: xRonnie
Bu daha önce mülakat aşamasında yapılmamıştı sanırım. Yoğunluktan dolayı mı yapılıyor acaba.
Olumlu mülakat maili geldiğinde orda bize sistemde kişilik envanteri atandı ve bunu mülakat gününden önce yapmamız istenildi, bizde yaptık. Mülakat günü ise bu kişilik envanterinin detaylısını yaptılar. Geçen yılları bilmediğim için yorum yapamayacağım. Bize söylenen sizleri daha yakından tanımak ve hangi bölümlere daha uygun olduğunuzu görmek adına yaptığımız bir kişilik envanteri dediler.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.