ben kendiminkinin başarılı geçtiğini düşünmüyorum maalesef. Sizin normalde ingilizce seviyeniz ne mesela, ne konular hakkında sohbet ettiniz?
Ben yurtdışında yaşadım 2 yıldan uzun bir süre dolayısıyla ingilizcemin iyi olduğunu düşünüyorum ancak değerlendirme sonucunu bilemem tabiki belki istedikleri cevapları verememişimdir. Biz yurtdışından başladık yapay zeka ve kodlamadan çıktık. İK’cı kodlama hakkında bilgiliydi dolayısıyla detay sorular sordu bir algoritmanın mantığını vs. Bence iyi geçti mülakatım yani daha ne kadar iyi cevap veririm bilmiyorum. Ancak dediğim gibi önemli olan ne istedikleri verdiğimiz cevaplar değil. Mülakatın uzun sürmeside beni ekstra tedirgin ediyor. Siz ne hakkında konuştunuz?
 
Ben yurtdışında yaşadım 2 yıldan uzun bir süre dolayısıyla ingilizcemin iyi olduğunu düşünüyorum ancak değerlendirme sonucunu bilemem tabiki belki istedikleri cevapları verememişimdir. Biz yurtdışından başladık yapay zeka ve kodlamadan çıktık. İK’cı kodlama hakkında bilgiliydi dolayısıyla detay sorular sordu bir algoritmanın mantığını vs. Bence iyi geçti mülakatım yani daha ne kadar iyi cevap veririm bilmiyorum. Ancak dediğim gibi önemli olan ne istedikleri verdiğimiz cevaplar değil. Mülakatın uzun sürmeside beni ekstra tedirgin ediyor. Siz ne hakkında konuştunuz?
ben yurtdışında yaşamadım ancak 4 yıllık %100 ing olan bir bölümde okumuştum, seviyem B2-C1 arasındaydı. Sanat sepet işleriyle ilgiliyim, bir kitap yazmak istediğimden söz ettim, mitoloji hakkındaydı. Onunla ilgili konuştum, yani biraz random cevaplar verdiğimi düşünüyorum, nedensizce bir gerginlik vardı üzerimde. Açıkçası üzüldüm çünkü bu aşamaya gelip de ingilizce mülakatta elenmek üzücü olacak. Tabi tam olarak nasıl bir seviye beklediklerinden emin değilim. b2 yeterliyse bence yeterli olmuştur ama formda çok fazla yurtdışında yaşayan insan gördüm. Acaba ne kadarlık miktarı elenecek bu aşamaya kadar gelenlerin, merak konusu.
 
ben yurtdışında yaşamadım ancak 4 yıllık %100 ing olan bir bölümde okumuştum, seviyem B2-C1 arasındaydı. Sanat sepet işleriyle ilgiliyim, bir kitap yazmak istediğimden söz ettim, mitoloji hakkındaydı. Onunla ilgili konuştum, yani biraz random cevaplar verdiğimi düşünüyorum, nedensizce bir gerginlik vardı üzerimde. Açıkçası üzüldüm çünkü bu aşamaya gelip de ingilizce mülakatta elenmek üzücü olacak. Tabi tam olarak nasıl bir seviye beklediklerinden emin değilim. b2 yeterliyse bence yeterli olmuştur ama formda çok fazla yurtdışında yaşayan insan gördüm. Acaba ne kadarlık miktarı elenecek bu aşamaya kadar gelenlerin, merak konusu.
Bence çok fazla takılıp kalmadıysan dert etmene gerek yok düşündüğünden iyi geçmiş olabilir. Dediğim gibi biz nasıl geçtiğini düşünürsek düşünelim beklemediğimiz sonuçlar alabiliriz. Umarım hepimiz için iyi olan neyse o olur.
 
  • Like
Tepkiler: Üye silindi 6536
Merhaba

Benim ingilizce sınavım 15 dakika civarı sürdü, bazı arkadaşlarda IK dan birininde olduğu yazılmış ama bende tek kişiydi, tercih edilen fonksiyonla alakalı olabilir bu durum. b1 b2 olan biri cevaplar gibi geliyor soruları ama cevaplama şeklide önemlidir diye tahmin ediyorum.

Yorumları okudugumda kimisinin IELTS 8 score bandında oldugu kimisinin yurt dısı yasam tecrübesi oldugunu görünce bende shakespeare ingilizcesi konuşmalıyım kendimi göstermeliyim diye kendimi kasıyordum fakat çok rahat olabilirsiniz .

Sınavı 7-8 dakika geçen arkadaşlarda sorulara kısa ve net cevap verdiğinden öyle geçmiştir negatif olarak düşünmesinler sonuçta önemli olan karşında seni değerlendiren kişiye seviyeni göstermen onu ikna etmen bu arkadaşlarda 7-8 dakikada bunu başarmış belliki.

Özet olarak b1 b2 seviyesi yeterli gibi geliyor soruları cevaplarken lakin verdiğiniz cevapların mülakatı etkilediğini unutmayın gidipte konuyu "gerçek doğru var mıdır?" tarzı felsefik bir köşeye çekmezseniz günlük ingilizceyle güzel güzel cevaplarsınız

Hak eden ve havacılığı gerçekten seven herkese başarılar dilerim
 
  • Like
Tepkiler: merhabalar
Merhaba

Benim ingilizce sınavım 15 dakika civarı sürdü, bazı arkadaşlarda IK dan birininde olduğu yazılmış ama bende tek kişiydi, tercih edilen fonksiyonla alakalı olabilir bu durum. b1 b2 olan biri cevaplar gibi geliyor soruları ama cevaplama şeklide önemlidir diye tahmin ediyorum.

Yorumları okudugumda kimisinin IELTS 8 score bandında oldugu kimisinin yurt dısı yasam tecrübesi oldugunu görünce bende shakespeare ingilizcesi konuşmalıyım kendimi göstermeliyim diye kendimi kasıyordum fakat çok rahat olabilirsiniz .

Sınavı 7-8 dakika geçen arkadaşlarda sorulara kısa ve net cevap verdiğinden öyle geçmiştir negatif olarak düşünmesinler sonuçta önemli olan karşında seni değerlendiren kişiye seviyeni göstermen onu ikna etmen bu arkadaşlarda 7-8 dakikada bunu başarmış belliki.

Özet olarak b1 b2 seviyesi yeterli gibi geliyor soruları cevaplarken lakin verdiğiniz cevapların mülakatı etkilediğini unutmayın gidipte konuyu "gerçek doğru var mıdır?" tarzı felsefik bir köşeye çekmezseniz günlük ingilizceyle güzel güzel cevaplarsınız

Hak eden ve havacılığı gerçekten seven herkese başarılar dilerim
Çok doğru bir yorum olmuş.Benim yaklaşık 8-9 dakika sürdü.Ama bunun sebebi benim kötü konuşmam veya kısa cevaplar vermem değildi.Aksine gayet uzun cevaplar verdim ve kendi kendime biraz uzattım sorunun cevabını.Bunu bilerek yapmadım öyle gelişti sohbet.15 dakika iyi 7-8 dakika kötü veya tam tersisini demek doğru olmayacaktır.Çünkü geçen senelerden kısa sürüp bu aşamayı geçen arkadaşım da vardı uzun sürüp geçen de.Bana kalırsa biraz konuşurken takılma durumuna ve konuşma özgüvenine bakılıyor gibi geldi.Bu aşamada CV'ye de biraz bakılıyor olabilir.Sizinde dediğiniz gibi hak eden ve havacılığı gerçekten seven inşallah hayaline kavuşur.
 
  • Like
Tepkiler: Üye silindi 6536
Tahminime göre 27-30 Haziran, hala bazılarına mülakat maili gitmediği için en kötü ihtimalle temmuzun ilk haftası açıklanacağı kanaatindeyim.
bu saatten sonra haziranda açıklanmaz muhtemelen, mülakattan sonra değerlendirme de bir süre alır vs temmuzun başında açıklanır gibi
 
Arkadaşlar hala ingilizce mülakat maili almayan veya mülakat maili gelip de henüz mülakata girmemiş olanlar var mı?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.