ben yurtdışında yaşamadım ancak 4 yıllık %100 ing olan bir bölümde okumuştum, seviyem B2-C1 arasındaydı. Sanat sepet işleriyle ilgiliyim, bir kitap yazmak istediğimden söz ettim, mitoloji hakkındaydı. Onunla ilgili konuştum, yani biraz random cevaplar verdiğimi düşünüyorum, nedensizce bir gerginlik vardı üzerimde. Açıkçası üzüldüm çünkü bu aşamaya gelip de ingilizce mülakatta elenmek üzücü olacak. Tabi tam olarak nasıl bir seviye beklediklerinden emin değilim. b2 yeterliyse bence yeterli olmuştur ama formda çok fazla yurtdışında yaşayan insan gördüm. Acaba ne kadarlık miktarı elenecek bu aşamaya kadar gelenlerin, merak konusu.