arkadaşlar merhaba. bildiğiniz üzere teklifte eylül 2024 tarihine kadar lisans mezuniyetimizi belgelememiz gerektiği söyleniyor ve başvururken de eylül 2024 itibariyle mezun olunması gerektiği söyleniyordu. benim stajlarımdan sonra mezuniyet belgemin e-devlete yansıması 13 eylülü buluyor. Sizce bu durum bi sorun teşkil eder mi mail attım fakat dönüş alamadım. Yardımcı olabilirseniz sevinirim teşekkürler şimdiden