Bana da gelmedi ama gelir diye dediğiniz gibi bi ümit bekliyoruz yakın bi arkadaşımla , gelmesi gerekiyor diye de düşünüyoruz ..
Olumsuz gelme durumuna karşın ben de mail atacağım. Elbette daha iyi adaylar da vardır hayırlı olsun herkese ama hepimiz üniversite anlaşmaları çerçevesinde nitelikli okullarda okuyoruz. Kişisel olarak ulusal ve uluslararası şirketlerde stajlar yaparak kendini geliştirdim. 72827 aşamadan geçtim, kurulun da gayet iyi geçtiğini düşünüyorum. Belki 3 ayı aşkındır kurul sonucunu bekliyorum. Bu süreçte iş tekliflerini reddettiğim gibi iş başvurusu da yapmadım her an mail gelebilir diye. Aklım sürekli mailde ve gelecek sonuçtaydı. Ailemiz kurumsal ve güvenilir bir firma olarak heyecanla sonuçları bekliyor. Kurulda keşke en yakın zamanda dönüş yapacağız demek yerine üç ay sonra dönüş yapacağız deselerdi. Mental olarak çok zorlayıcı bir süreç. Bundan sonraki süreçte de katılacak arkadaşlara bol sabır diliyorum. Şayet gün içinde olumlu bir dönüş alırsam da bu fikirlerim değişmeyecek. Üç ayda tüm işe alım aşamalarını geçip işe başlayabilecekken üç aydır belirsizlik içinde bekliyoruz. Daha iyi bir süreç yönetimi beklerdim.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.