evet umarım böyledirŞunu düşündüm fonksiyonun altında bir sürü başkanlık var. Belki başkanlıklara göre teklif de gitmiş olabilir.
evet umarım böyledirŞunu düşündüm fonksiyonun altında bir sürü başkanlık var. Belki başkanlıklara göre teklif de gitmiş olabilir.
Merhaba ben 10 gün mailini aldım ama hala geri dönüş yok. Siz böyle sorunca 10 gün maili almayan kişiler var mı ki ben herkese gönderiliyor sanıyordumKuruldan sonra henüz üni özelde olumsuz mail alan yok değil mi ? 10 gün maili gelen kişilerde özellikle
Take Off Sr.'da açık açık paylaşmışlar Jr'lar olarak çekince çok görünüyor bu konuda genel olarak memnuniyetsizlik hakim sanki umarım teklif alanlar memnundur. Teklifi kabul etmeyecek olan varsa da bunun maaş ile ilgili olup olmadığını merak ediyorum açıkçasıArkadaşlar kurulla ilglili engin bilgilerinizi dinlemek isteriz takeoff jr başvuran adaylar olarak, ayrıca net maasınızı belirtmesenizde bir aralık verirseniz seviniriz beklentimizi ona göre ayarlarız bizim için faydalı olur, yardımsever arkadaslara tesekkürler simdiden
Kurul mülakatım 4 kişiyle olmuştu benim, iki marka ve müşteriden iki de ik ekibinden oluşan bir kurul vardı. İlk kendimi tanıttım kısaca, sonrasında cv’me göre detaylıca sorular sordular. Şu an çalıştığım iş daha önceki yurt dışı tecrübem, iş yerinde yaptığım en büyük hata gibi çok stres vermeyecek beni tanımaya yönelik bir mülakattı aslında. Çok fazla soru sorulduğu için korkmuştum ancak şu an daha derinlemesine anlatabilmem için bir fırsat olduğunu düşünüyorum. İster istemez stres oluyorsunuz ancak, güleryüzlü kendiniz gibi dürüst olmaya özen gösterin. Özgüveninizi de sağlam tutun çünkü hepimiz o noktaya hak ederek pek çok aşamadan geçerek gittik. O nedenle kendinizi en iyi siz bildiğiniz gibi en iyi de siz pazarlayın derim ben minik naçizane bir tavsiye olarak. Maaş olarak da fonksiyondan fonksiyona değişiklik gösterir ancak marka müşteri beni tatmin edecek bir teklif yaptı diğer yeni mezun junior arkadaşlarımın maaşlarını ve çalışma standartlarını kıyaslayınca, ama bazıları için de düşük gelebilir o nedenle çok kişisel bir soru. Temmuz zamsız teklifler geldiği için de eskimiş bir bilgiyi vermek doğru olmaz gibi geliyor şu anlık. Başka sorunuz olursa seve seve cevaplarım, hepimize bol şans güzel bir kariyer dilerim arkadaşlarım.Arkadaşlar kurulla ilglili engin bilgilerinizi dinlemek isteriz takeoff jr başvuran adaylar olarak, ayrıca net maasınızı belirtmesenizde bir aralık verirseniz seviniriz beklentimizi ona göre ayarlarız bizim için faydalı olur, yardımsever arkadaslara tesekkürler simdiden
Çok teşekkür ederim açıklamalarınız için umarım her şey gönlünüzce olur.Kurul mülakatım 4 kişiyle olmuştu benim, iki marka ve müşteriden iki de ik ekibinden oluşan bir kurul vardı. İlk kendimi tanıttım kısaca, sonrasında cv’me göre detaylıca sorular sordular. Şu an çalıştığım iş daha önceki yurt dışı tecrübem, iş yerinde yaptığım en büyük hata gibi çok stres vermeyecek beni tanımaya yönelik bir mülakattı aslında. Çok fazla soru sorulduğu için korkmuştum ancak şu an daha derinlemesine anlatabilmem için bir fırsat olduğunu düşünüyorum. İster istemez stres oluyorsunuz ancak, güleryüzlü kendiniz gibi dürüst olmaya özen gösterin. Özgüveninizi de sağlam tutun çünkü hepimiz o noktaya hak ederek pek çok aşamadan geçerek gittik. O nedenle kendinizi en iyi siz bildiğiniz gibi en iyi de siz pazarlayın derim ben minik naçizane bir tavsiye olarak. Maaş olarak da fonksiyondan fonksiyona değişiklik gösterir ancak marka müşteri beni tatmin edecek bir teklif yaptı diğer yeni mezun junior arkadaşlarımın maaşlarını ve çalışma standartlarını kıyaslayınca, ama bazıları için de düşük gelebilir o nedenle çok kişisel bir soru. Temmuz zamsız teklifler geldiği için de eskimiş bir bilgiyi vermek doğru olmaz gibi geliyor şu anlık. Başka sorunuz olursa seve seve cevaplarım, hepimize bol şans güzel bir kariyer dilerim arkadaşlarım.
Tebrik ederimKurul mülakatım 4 kişiyle olmuştu benim, iki marka ve müşteriden iki de ik ekibinden oluşan bir kurul vardı. İlk kendimi tanıttım kısaca, sonrasında cv’me göre detaylıca sorular sordular. Şu an çalıştığım iş daha önceki yurt dışı tecrübem, iş yerinde yaptığım en büyük hata gibi çok stres vermeyecek beni tanımaya yönelik bir mülakattı aslında. Çok fazla soru sorulduğu için korkmuştum ancak şu an daha derinlemesine anlatabilmem için bir fırsat olduğunu düşünüyorum. İster istemez stres oluyorsunuz ancak, güleryüzlü kendiniz gibi dürüst olmaya özen gösterin. Özgüveninizi de sağlam tutun çünkü hepimiz o noktaya hak ederek pek çok aşamadan geçerek gittik. O nedenle kendinizi en iyi siz bildiğiniz gibi en iyi de siz pazarlayın derim ben minik naçizane bir tavsiye olarak. Maaş olarak da fonksiyondan fonksiyona değişiklik gösterir ancak marka müşteri beni tatmin edecek bir teklif yaptı diğer yeni mezun junior arkadaşlarımın maaşlarını ve çalışma standartlarını kıyaslayınca, ama bazıları için de düşük gelebilir o nedenle çok kişisel bir soru. Temmuz zamsız teklifler geldiği için de eskimiş bir bilgiyi vermek doğru olmaz gibi geliyor şu anlık. Başka sorunuz olursa seve seve cevaplarım, hepimize bol şans güzel bir kariyer dilerim arkadaşlarım.
Teşekkür ederim, 24.06.24 / 17.00 son olacak şekilde bir süre verdiler.Tebrik ederimPeki iş teklifini onaylamanız için ne zamana kadar süre verdiler?
Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.