Arkadaşlar kurulla ilglili engin bilgilerinizi dinlemek isteriz takeoff jr başvuran adaylar olarak, ayrıca net maasınızı belirtmesenizde bir aralık verirseniz seviniriz beklentimizi ona göre ayarlarız bizim için faydalı olur, yardımsever arkadaslara tesekkürler simdiden
 
Arkadaşlar kurulla ilglili engin bilgilerinizi dinlemek isteriz takeoff jr başvuran adaylar olarak, ayrıca net maasınızı belirtmesenizde bir aralık verirseniz seviniriz beklentimizi ona göre ayarlarız bizim için faydalı olur, yardımsever arkadaslara tesekkürler simdiden
Take Off Sr.'da açık açık paylaşmışlar Jr'lar olarak çekince çok görünüyor bu konuda genel olarak memnuniyetsizlik hakim sanki umarım teklif alanlar memnundur. Teklifi kabul etmeyecek olan varsa da bunun maaş ile ilgili olup olmadığını merak ediyorum açıkçası
 
  • Like
Tepkiler: lulla
Arkadaşlar kurulla ilglili engin bilgilerinizi dinlemek isteriz takeoff jr başvuran adaylar olarak, ayrıca net maasınızı belirtmesenizde bir aralık verirseniz seviniriz beklentimizi ona göre ayarlarız bizim için faydalı olur, yardımsever arkadaslara tesekkürler simdiden
Kurul mülakatım 4 kişiyle olmuştu benim, iki marka ve müşteriden iki de ik ekibinden oluşan bir kurul vardı. İlk kendimi tanıttım kısaca, sonrasında cv’me göre detaylıca sorular sordular. Şu an çalıştığım iş daha önceki yurt dışı tecrübem, iş yerinde yaptığım en büyük hata gibi çok stres vermeyecek beni tanımaya yönelik bir mülakattı aslında. Çok fazla soru sorulduğu için korkmuştum ancak şu an daha derinlemesine anlatabilmem için bir fırsat olduğunu düşünüyorum. İster istemez stres oluyorsunuz ancak, güleryüzlü kendiniz gibi dürüst olmaya özen gösterin. Özgüveninizi de sağlam tutun çünkü hepimiz o noktaya hak ederek pek çok aşamadan geçerek gittik. O nedenle kendinizi en iyi siz bildiğiniz gibi en iyi de siz pazarlayın derim ben minik naçizane bir tavsiye olarak. Maaş olarak da fonksiyondan fonksiyona değişiklik gösterir ancak marka müşteri beni tatmin edecek bir teklif yaptı diğer yeni mezun junior arkadaşlarımın maaşlarını ve çalışma standartlarını kıyaslayınca, ama bazıları için de düşük gelebilir o nedenle çok kişisel bir soru. Temmuz zamsız teklifler geldiği için de eskimiş bir bilgiyi vermek doğru olmaz gibi geliyor şu anlık. Başka sorunuz olursa seve seve cevaplarım, hepimize bol şans güzel bir kariyer dilerim arkadaşlarım.
 
  • Like
Tepkiler: lulla
Kurul mülakatım 4 kişiyle olmuştu benim, iki marka ve müşteriden iki de ik ekibinden oluşan bir kurul vardı. İlk kendimi tanıttım kısaca, sonrasında cv’me göre detaylıca sorular sordular. Şu an çalıştığım iş daha önceki yurt dışı tecrübem, iş yerinde yaptığım en büyük hata gibi çok stres vermeyecek beni tanımaya yönelik bir mülakattı aslında. Çok fazla soru sorulduğu için korkmuştum ancak şu an daha derinlemesine anlatabilmem için bir fırsat olduğunu düşünüyorum. İster istemez stres oluyorsunuz ancak, güleryüzlü kendiniz gibi dürüst olmaya özen gösterin. Özgüveninizi de sağlam tutun çünkü hepimiz o noktaya hak ederek pek çok aşamadan geçerek gittik. O nedenle kendinizi en iyi siz bildiğiniz gibi en iyi de siz pazarlayın derim ben minik naçizane bir tavsiye olarak. Maaş olarak da fonksiyondan fonksiyona değişiklik gösterir ancak marka müşteri beni tatmin edecek bir teklif yaptı diğer yeni mezun junior arkadaşlarımın maaşlarını ve çalışma standartlarını kıyaslayınca, ama bazıları için de düşük gelebilir o nedenle çok kişisel bir soru. Temmuz zamsız teklifler geldiği için de eskimiş bir bilgiyi vermek doğru olmaz gibi geliyor şu anlık. Başka sorunuz olursa seve seve cevaplarım, hepimize bol şans güzel bir kariyer dilerim arkadaşlarım.
Çok teşekkür ederim açıklamalarınız için umarım her şey gönlünüzce olur.
 
  • Like
Tepkiler: Üye silindi 5087
Kurul mülakatım 4 kişiyle olmuştu benim, iki marka ve müşteriden iki de ik ekibinden oluşan bir kurul vardı. İlk kendimi tanıttım kısaca, sonrasında cv’me göre detaylıca sorular sordular. Şu an çalıştığım iş daha önceki yurt dışı tecrübem, iş yerinde yaptığım en büyük hata gibi çok stres vermeyecek beni tanımaya yönelik bir mülakattı aslında. Çok fazla soru sorulduğu için korkmuştum ancak şu an daha derinlemesine anlatabilmem için bir fırsat olduğunu düşünüyorum. İster istemez stres oluyorsunuz ancak, güleryüzlü kendiniz gibi dürüst olmaya özen gösterin. Özgüveninizi de sağlam tutun çünkü hepimiz o noktaya hak ederek pek çok aşamadan geçerek gittik. O nedenle kendinizi en iyi siz bildiğiniz gibi en iyi de siz pazarlayın derim ben minik naçizane bir tavsiye olarak. Maaş olarak da fonksiyondan fonksiyona değişiklik gösterir ancak marka müşteri beni tatmin edecek bir teklif yaptı diğer yeni mezun junior arkadaşlarımın maaşlarını ve çalışma standartlarını kıyaslayınca, ama bazıları için de düşük gelebilir o nedenle çok kişisel bir soru. Temmuz zamsız teklifler geldiği için de eskimiş bir bilgiyi vermek doğru olmaz gibi geliyor şu anlık. Başka sorunuz olursa seve seve cevaplarım, hepimize bol şans güzel bir kariyer dilerim arkadaşlarım.
Tebrik ederim :) Peki iş teklifini onaylamanız için ne zamana kadar süre verdiler?
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.