Yani görüşme öncesi marka ve müşteride hangi kolda, başkanlıkta çalışmak istediğimi söyleyip ona göre ilgili kişilerle mi görüşüyorum? Çünkü eğer tercih etmeyeceğim bölümden yetkililerle görüşürsem biraz mantıksız olur. Marka ve müşteri geniş bir fonksiyon
o nedenle görüşme sırasında sizlerin istediği bölüm olmaması halinde daha fazla çalışmak istediğiniz ve uygun olduğunuzu düşündüğünüz departmanı belirtebilirisniz. Geçtiğimiz senelerde o şekilde farklı birime giren arkadaşım vardı
 
  • Like
Tepkiler: admin
o nedenle görüşme sırasında sizlerin istediği bölüm olmaması halinde daha fazla çalışmak istediğiniz ve uygun olduğunuzu düşündüğünüz departmanı belirtebilirisniz. Geçtiğimiz senelerde o şekilde farklı birime giren arkadaşım vardı
Peki o durumda farklı bir görüşme daha mı ayarlanıyor?
 
Peki o durumda farklı bir görüşme daha mı ayarlanıyor.
detaylı olarak bilmiyorum ancak kurulda zaten yaklaşık 4 kişi bulunuyor. sanırım IK çeşitli notları alıyor ve eğer birimdeki kişiler tamamen farklı departmanlardansa tahminimce kurul mülakatları uzun sürdüğü için ek görüşme olabiliyordur. Ancak zaten uygun olmadığınızı düşündüğünüz bölümle devam etmek yerine açıkça paylaşmak sizin için kıymetli olacaktır.
 
  • Like
Tepkiler: admin
detaylı olarak bilmiyorum ancak kurulda zaten yaklaşık 4 kişi bulunuyor. sanırım IK çeşitli notları alıyor ve eğer birimdeki kişiler tamamen farklı departmanlardansa tahminimce kurul mülakatları uzun sürdüğü için ek görüşme olabiliyordur. Ancak zaten uygun olmadığınızı düşündüğünüz bölümle devam etmek yerine açıkça paylaşmak sizin için kıymetli olacaktır.
Çok teşekkür ederim
 
Kesin olarak açıklanır mı acaba? 10 gün içinde açıklanacak demişlerdi ama gecikme oldu denilip açıklanmaz mı acaba diye düşündüm.
 
Forumda gördüm dün akşam 20.40 ta yazmış bir arkadaş teklif aldığını fakat saat kaçta aldığını bilemiyorum tabii muhtemelen mesai sonrası olabilir ☺️
acaba forumdan hiçbirimize mi olumlu dönülmedi ve bizim haberimiz yok hahahaha. Şaka bir yana olumlu önce gönderilip sonra olumsuz geldiği için mail almayanlar için olumlu arkadaşlardan öğrenme olacak.
 

Konuyu görüntüleyenler

×

Bizimle Bağlantıda Kal 👋

Havacılık şirketlerinin değerlendirme süreçlerine hazırlanmak veya Genel İngilizce bilgini geliştirmek istersen aşağıdaki bağlantıdan Premium Üyelik sayfamızı ziyaret edebilirsin.

⭐ Premium Instagram LinkedIn
Değerli Üyelerimiz,
Havacılık şirketlerinin kurumsal iletişim adresleri (web siteleri, telefon numaraları, mail adresleri vs.) hariç olmak üzere, üyelerimizi dış platformlara yönlendirme davranışı kesinlikle yasaktır. Anlayışınız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.